Hei
Minulla on kiusallinen digiTV ongelma. Minulla on uusin Ubuntu ja siinä Kaffeine pohjainen PVR hässäkkä. Toisin sanoen kone nauhoittelee Kaffeinella mitä olen määrännyt, jonka jälkeen mencoder pyöräyttää niistä helposti katsottavia .avi tiedostoja windows koneille.
Nyt Kaffeinen kanssa on alkanut tulla sellaista että aika ajoin tallennus epäonnistuu ja tuloksena on tyhjä tiedosto. Itse Kaffeine ei tuon ongelman aikana sano mitään sen kummempaa vaan näyttää tallettavan tyytyväisenä jotakin. Ongelma näyttäisi liittyvän osaan kanavanipuista. Toisin sanoen aiemmin ylen kanavat tekivät järjestelmällisestä tätä. Nyt hain kanavat uusiksi ja tuntuisi että nyt subtv tekee samaa (ja teema myös).
Onko joku törmännyt vastaavaan ja mistä lähteä haarukoimaan probleemaa eteenpäin?
Sen lisäksi tarjolla on muutakin probleemaa, eli Kaffeine ei näytä kuvaa lainkaan ja ylen kanavilta tehdyt tallennukset hajottavat mencoderin, mutta aloitetaanpas tuolla tyhjällä .m2t tiedostolla, koska se on ongelmista se fataalein.
timo