Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
joo olenhan minä sillä osioinut jo ubuntulle haluamani tilan, unohdin tuon mainita.sorry
Lainaus käyttäjältä: Massisimo - 04.12.08 - klo:14.02joo olenhan minä sillä osioinut jo ubuntulle haluamani tilan, unohdin tuon mainita.sorryTaitaa olla turha kysymys, mutta teenpä tämän kuitenkin varmuuden vuoksi. Siis olet osioinut valmiiksi ja tehnyt jonkin tyhjän uuden tiedostojärjestelmän, vai tehnyt tyhjää tilaa? Jälkimmäinen on se oikea vaihtoehto.Entäpä mitä sudo fdisk -l antaa tulosteeksi?
Mulla oli joskus vastaava ongelma. Muistaakseni lääkkeenä oli käyttää käynnistyoptiota all_generic_ide tai pci=nomsi. All_generic_ide taisi toimia aluksi ja jonkun päivityksen jälkeen alkoi tahmata ja käynnistysoption vaihtaminen auttoi siihen. Nyt käytössä 8.04, 8.10:stä minen tiedä mitään.
Anteeksi, että laitoin kiireessä hieman puutteelliset ohjeet, mutta onneksi Tha-Fox paikkasi.Auttoiko noista opioista jompikumpi?