Jos joku pystyisi antamaan selvät ja seikkaperäiset ohjeet tiedostojen palauttamiseen esim. tuolla PhotoRecillä, kun se on hieman salakielinen ohjelma minun kokemukselleni. Siinä puhutaan vaan partitionista mikä (minun mielestäni) tarkoittaa osiointia, kun haluaisin mielelläni palauttaa edes kuvat tältä kovalevyltä enkä hajoittaa sitä pienempiin osiin. Eli kovalevy oli NTFS-muotoinen osioimaton 600gb levy, ennen kuin asensin Ubuntun sille, ja käsittääkseni asennus alustaa koko levyn ext3(?)-muotoon, joten onko enää toivoa? En ole Windowsiin takaisinsiirtymisen jälkeen asentanut bitin tavuakaan kyseiselle levylle.
Olen tyhmä, sen tiedän, ja kaikilla on varmaan ollut hurjan hauskaa lukiessaan kuinka joku idiootti "W1nd0wsB0y-90" (eli allekirjoittanut) kadotti koko bitteinä kirjoitetun historiansa Ubuntua asentaessaan, mutta pakko on olla joku, joka tuolla ohjelmalla on palauttanut itseltäänkin kadonneita tietoja, ja joka vielä osaisi kirjoittaa ohjeet häntä tyhmemmille ja alkukantaisemmille elämänmuodoille.