Kirjoittaja Aihe: HELP ME! - PROTEST!  (Luettu 5780 kertaa)

steveballmer

• Käyttäjä
    • Profiili
HELP ME! - PROTEST!
« : 15.10.08 - klo:03.35 »
I need help from you swedes!
The admins here have no sense of humor or taste! They cannot understand irony and hate English speakers!

They accuse me of spamming! :-(

Those of you who are intelligent enough to "get it", If you wish to continue to see my concise, humorous, thoughtful commentary,  please inform Risto H. Kurppa and Tuplanolla that you will be highly displeased if they ban the most popular blogger on the entire internet just because they lack the insight to understand satire. Let them know that there is nothing wrong with speaking english! These elitist must be stopped!

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: HELP ME! - PROTEST!
« Vastaus #1 : 15.10.08 - klo:07.14 »
The admins here have no sense of humor or taste! They cannot understand irony and hate English speakers!

Those of you who are intelligent enough to "get it", If you wish to continue to see my concise, humorous, thoughtful commentary,  please inform Risto H. Kurppa and Tuplanolla that you will be highly displeased if they ban the most popular blogger on the entire internet just because they lack the insight to understand satire. Let them know that there is nothing wrong with speaking english! These elitist must be stopped!

Satire is good stuff. Your nick is now allready funny :D And its not so cool if you think we are swedes. Just not funny. I "didn't get" is this your first post here, or you have written here before? Anyway welcome! Finns needs funny satire here too, but be careful and dont get too far, because sometimes we are not smart enough to understand it ;) --> http://www.youtube.com/watch?v=8xuv9RVss_Y

« Viimeksi muokattu: 15.10.08 - klo:07.18 kirjoittanut Dost »

Ilokaasu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.08 - klo:07.43 »
In Finland we call this reilu meininki...

eliasj

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 15.10.08 - klo:08.02 »
This is Finnish forum, and you are allowed to speak here Finnish or Swedish (and for Swedish there is its own area).
If you want speak English, you can go to the English forums.
« Viimeksi muokattu: 15.10.08 - klo:14.31 kirjoittanut Elias »
alias vililikku

Risto H. Kurppa

• Käyttäjä
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
« Vastaus #4 : 15.10.08 - klo:09.26 »
steveballmer has sent about 10 messages in this forum with mostly linking to his own site (no, I'm not planning to have a look at it, I'm sure it doesn't have anything to do with Linux..), advertising Vista, wondering if Linux has Audacity and all the other non-constructive junk. And as Elias wrote, this is a Finnish forum and you're supposed to be writing here in Finnish or in Swedish only. So I've 'warned' stevebalmmer with the message below and looks like that he didn't "get it" and therefore I've now locked steveballmer's account. If you're not happy with this you can contact me. Things are not likely to change.

Hi!

I'm sorry to let you know but I and other Ubuntu-fi moderators want kindly to request you to stop writing on the forum. This is a Finnish forum and so far you have written only in English.

So please, move to ubuntuforums.org to write in English.

We will lock your account soon.

Thank you!

risto h. kurppa
Ubuntu-fi administrator

Tämä jätkä siis spammaili forumia englanniksi lähinnä linkeillä omaan blogiinsa ja sisällöttömillä kommenteillaan jotka mm. kehottivat asentelemaan Vistaa jne. Linuxista puhui ainoastaan ihmetellessään että Audacity löytyy myös Windowsille.

Laitoin porttikiellon päälle, jos joku on toiminnasta eri mieltä voi ottaa minuun yhteyttä tai kommentoida tähän ketjuun.

r

« Viimeksi muokattu: 15.10.08 - klo:09.35 kirjoittanut Risto H. Kurppa »
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Storck

• Vieras
« Vastaus #5 : 15.10.08 - klo:10.08 »

Laitoin porttikiellon päälle, jos joku on toiminnasta eri mieltä voi ottaa minuun yhteyttä tai kommentoida tähän ketjuun.

r

Hyvä

Timo Virtanen

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 15.10.08 - klo:11.38 »
Risto teki ihan oikein. Haluan, että foorumilla pysytään asialinjalla jatkossakin. Trollailu, spammin levitys yms "tunkion teko" ei ole asianmukaista toimintaa. En tarkoita, että pitäisi pysyä kuivalla asialinjalla, kyllä huumoria saa olla. Hyvä, naseva huumori vain on taitolaji. Avun kysyminen englanninkielellä on ok, varsinkin jos suomenkielentaito on vasta orastamassa. Olemme on varsin vapaamielinen ja suvaitseva Ubuntun käyttöä tukeva foorumi vai olenko väärässä? Apuja saa jopa Winsun ongelmiin  :D, terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

gdm

• Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
« Vastaus #7 : 15.10.08 - klo:12.04 »

Actions performed by admins were justified. Posts made by you didn't serve any purpose whatsoever.
Satire and comedy indeed are needed, but the venue to display them have to be more appropriate.

You were notified on your actions performed here, still you continued to pursue them.
Banning is rather harsh action to do on a registered user. You by demonstrating lack of intelligence and honor towards others (see paragraph one) made it happen, and you alone.

Furthermore this site is for Finnish users who wish to use their native language for communication on problems they might face. If you have issues concerning usage of ubuntu, your welcomed to join any forums you find suitable to your needs, http://ubuntuforums.org for an example.
I'll suspect if you continue to post similar posts like the ones you posted here, you'll find no understanding anywhere...

« Viimeksi muokattu: 15.10.08 - klo:12.32 kirjoittanut gdm »
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

pttk

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.10.08 - klo:12.55 »

Jep saahan täällä lontootakin vääntää, mutta ensisijaisesti tämä on suomenkielinen foorumi. Englanninkielisille löytyy omansa.
 Modet voi ihan rauhassa pitää tuollaiset pois, elikä  Risto teki ihan oikein. Mikäli kavari pääsi netin kautta tänne pääsee varmaan  .org,iinkin.

Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Dost

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #9 : 15.10.08 - klo:22.06 »
Yeah! No spamming please! I didn't see any (thanks to moderators), but I do believe what they are saying.
« Viimeksi muokattu: 15.10.08 - klo:22.08 kirjoittanut Dost »

jp1

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #10 : 15.10.08 - klo:22.36 »

r

Hyvä

Hyvä Suomi!
Ota neuvoja vastaan pääasiassa vain heiltä, jotka ovat jo olleet siellä mihin sinäkin olet menossa.

IBM ThinkPad T41 Pentium M 745 / Ubuntu 8.04LTS & XP Pro
HP Omnibook xe3 / Xubuntu 8.04LTS & Win98E

serola

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #11 : 17.10.08 - klo:15.01 »
Heps, moderaattori. Eiköhän ole jo tullut aika sulkea tämä keskustelusäie tarpeettomana.

Ja niille jotka vielä ihmettelevät mistä on kyse, niin foorumilla vieraili niin sanottu "valehahmo", jonka nimimerkki pysyköön mainitsematta, ettei se houkuttelisi lisää kärpäsiä. Mikäli kyseessä oli todellakin sama valehahmo, kuin mitä profiili antoi ymmärtää, niin tuon kaltaiset valehahmot ovat lähinnä rinnastettavissa sanomalehtien pakinoitsijoihin. Suhteellisen vaarattomia, kunhan antaa heidän pyöriä ihan rauhassa ja omissa mehuissaan.

Oletettavasti nimeltä mainitsematon valehahmo koitti vain hakea lisää vettä myllyyn Linux-vastaiseen blogiartikkeliinsa ja pahaksi onnekseen erehtyi maasta ja foorumista. Kaikki kunnia hänen kaltaisille "elämäntaiteilijoille". Eikä tuollaisten voi odottaa tuntevan netikettiä, joten kohtelias poistönäisy on paras keino.

Ilokaasu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.08 - klo:09.51 »
Itse asiassa tämä keskustelu oli suljettu jo tämän viestin kohdalla:
Lainaus
In Finland we call this reilu meininki...
Mutta unohdin laittaa perustelut että miksi suljin tämän niin joku aukaisi sen uudelleen :)

Suljen tämän nyt sitten turhanpäiväisenä viestinä.

edit. keskustelu jatkukoon jos siihen on tarvetta.
« Viimeksi muokattu: 20.10.08 - klo:17.16 kirjoittanut Ilokaasu »