Kirjoittaja Aihe: Android  (Luettu 2620 kertaa)

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Android
« : 23.09.08 - klo:20.51 »
Senhän pitis tulla ulos uunista tänään, mutt en oo vielä saanu näköhavaintoa ko puhelimesta
Onko joku muu?
Kiinnostus/uteliaisuus on jo kovaa luokkaa...  ::)
Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4016
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
pöytäkone 1, NUC: openSUSE Leap 15.6, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Mippe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Vs: Android
« Vastaus #2 : 23.09.08 - klo:21.02 »
* Mippe tahtoo
AMD Athlon 64 5600+ || ATI Radeon 3650 || 2x 500Gb SATA|| 4Gb RAM || High Definition Audio
Blogi

jake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1262
    • Profiili
Vs: Android
« Vastaus #3 : 23.09.08 - klo:21.28 »
Saatavuus kovasti rajattua alkuun
mutt ehtiipä petraantua tänne tullessaan ;)
alku kun näyttää lupaavalta
Kaikille avoin standardi antaa mahdollisuuden valita itselle sopivin ohjelmisto käyttöön.
Millään taholla ei ole oikeutta pakottaa muita käyttämään jotain tiettyä sovellusta tietojen vaihdossa.
"Valitsin siis avointa standardia noudattavat sovellukset, esim: OpenOffice, Firefox ja tiett

Mippe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 482
    • Profiili
AMD Athlon 64 5600+ || ATI Radeon 3650 || 2x 500Gb SATA|| 4Gb RAM || High Definition Audio
Blogi

samja

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 182
    • Profiili
Vs: Android
« Vastaus #5 : 24.09.08 - klo:00.00 »

Minä olen sen verran linux-fani, että voisin ostaa kännykän vain käyttiksen takia.

Fanitus on tietysti aika paljon tietysti avoimuuden tukemista minun kohdalla, kun en ole ns nörtti.
Yleisfoorumi:  http://ajatusmylly.net