Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Enköhän mä noilla ohjeilla osaa.
Hei!On vähän samankaltainen ongelma.. mutta minä haluaisin dataa talteen. Päivitän Ubuntu 6.06:n joko Xubuntuun tai tuohon 8.04 LTS-versioon.Eli missä vaiheessa ja miten tämä onnistuu? Mulla on uudelleenasennukseen käytettävissä Ubuntu ja Xubuntu 8.04.1 -asennuslevyt, massamuisteja sekä cd- ja dvd-levyjä.En ole kovin kokenut käyttäjä joten saa selittää juurta jaksaen varsinkin jos pitää koskea terminaliin, kiitos.
Siis kopioit tiedostonhallinnalla rompulle ja/tai muistitikulle(mielummin molemmille kotikansion/kotikansioiden sisällöt, sekä muut tiedostot, jotka haluat tallentaa.Kun olet varmistunut tietojen tallentumisesta voit aloittaa uuden asennuksen.T:Jallu59
....ja voin käyttää tiedostonhallintaa live-cd:ltä?
En siis tarvitse tuota dvd:lle tulevaa pakettia?
Mulla tuli feistyn fawnin päivityksien asennuksessa häikkää, ja nyt se on käyttökelvoton.
Distro on keskeneräinen ja viallinen. Se ei toimi kaikissa kokoonpanoissa.
Lainaus käyttäjältä: juntjo-c - 13.09.08 - klo:09.31Distro on keskeneräinen ja viallinen. Se ei toimi kaikissa kokoonpanoissa. Entäs ne kokoonpanot, joissa Hardy toimii mutta Gutsy ei? Tuskin koskaan tulee olemaan sellaista käyttöjärjestelmää, joka toimii jokaisessa kokoonpanossa. Ihmisten tekemiähän nämä kuitenkin ovat. Viestistäsi välittyy ikävä asenne.EDIT: Kokeile jotain muuta jakelua, OpenSusea tms.
Lainaus käyttäjältä: juntjo-c - 13.09.08 - klo:09.31Distro on keskeneräinen ja viallinen. Se ei toimi kaikissa kokoonpanoissa. Viestistäsi välittyy ikävä asenne.