Kirjoittaja Aihe: Onneksi on UFO!  (Luettu 2112 kertaa)

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Onneksi on UFO!
« : 05.09.08 - klo:11.29 »
Tuossa lueskeltuani Googlen ja Microsoftin käyttöoikeuksia ja tutkiessani Applen toimintaa, olen erittäin kiitollinen että on UFO:ja olemassa. On nimittäin aivan lyömätön yhdistelmä tuo Ubuntu + Firefox + Open Office =)

Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

Aakku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 239
  • Hullu sopii olla, vaan ei tyhmä.
    • Profiili
    • Outoja juttuja
Vs: Onneksi on UFO!
« Vastaus #1 : 05.09.08 - klo:11.44 »
Tuossa lueskeltuani Googlen ja Microsoftin käyttöoikeuksia ja tutkiessani Applen toimintaa, olen erittäin kiitollinen että on UFO:ja olemassa. On nimittäin aivan lyömätön yhdistelmä tuo Ubuntu + Firefox + Open Office =)

 ;D

Jaha - Linux-käyttäjät ovat sitten humanoideja ?

OpenOffice alkaa nyt olla jo siinä vormussa, ettei vaativampaankaan hommaan tarvitse kalliita M$-tuotteita hankkia. Itse tarvitsen paljon kaavaeditoria ja sen "kapulakielen" kun oppii [nopeasti] niin a'vot --> kirjoittaminen käy myös verrattain nopeasti kun kaavat voi jättää esim. muotoon : {sin(x)} over {cos(x)} = tan(x) jne. ja "maalata" myöhemmin ja kilkkiä "Lisää - objekti - kaava".

« Viimeksi muokattu: 05.09.08 - klo:11.46 kirjoittanut Aakku »

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Onneksi on UFO!
« Vastaus #2 : 05.09.08 - klo:13.05 »
http://www.suomenufotutkijat.fi/ eli F U F O R A sivistäköön meitä lisää ;)
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Rähmäkäpälä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 159
  • Xubuntu 11.10
    • Profiili
Vs: Onneksi on UFO!
« Vastaus #3 : 05.09.08 - klo:17.03 »
Tuossa lueskeltuani Googlen ja Microsoftin käyttöoikeuksia ja tutkiessani Applen toimintaa, olen erittäin kiitollinen että on UFO:ja olemassa. On nimittäin aivan lyömätön yhdistelmä tuo Ubuntu + Firefox + Open Office =)
Minäkään en kadu pätkääkään, että tulin hypänneeksi UFO:n kelkkaan :D