Äänestys

Montako T-paitaa olet valmis tilaamaan? Hintoja varten alustava kysely

1
2
3
4
5

Kirjoittaja Aihe: Ubuntu-paitoja  (Luettu 74492 kertaa)

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #180 : 15.03.09 - klo:04.49 »
Seuraavaksi vois alkaa miettimään (luvat muutama kuukausi  ;D ) jotain huppari/collage/ym systeemiä. Jos/kun tuo paitaprojekti on saatu kunnialla läpi.

Kunhan taas möläytin...    Pitäis miettiä joskus ennen kuin suoltaa ulos..    :D

S.E.Krewing

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #181 : 15.03.09 - klo:10.10 »
Seuraavaksi vois alkaa miettimään (luvat muutama kuukausi  ;D ) jotain huppari/collage/ym systeemiä. Jos/kun tuo paitaprojekti on saatu kunnialla läpi.
Hupparit on hyvä idea!! Suomen kesä kun tulee jos tulee, mutta hupparia voi käyttää pitemmän aikaa vuodesta.
Jos hullu solvaa sinua, älä suutu, vaan anna hänen mennä menojaan. ..sillä ajanmittaan hänen oma hulluutensa ajaa hänet perikatoon. /Kong Fuzi
Drivin' LMDE2/Lenovo T510, CB++/ASUS 701, ChromeOS/Lenovo, FreeBSD10.2/FujitsuLifebook and doin' fine..

S.E.Krewing

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #182 : 29.05.09 - klo:12.47 »
Tänään lopulta tuli, yksi ldy fit, ja kolme miesten xxl-versiota.
Syy toimituksen hitauteen lieni värivalikoiman ehtyminen, ja tästäjohtuva lisätiedustelujen kesto.

Nyt silti kelpaa avokin kanssa julistaa Ubuntun voittoa mikkihiirestä.
Jos hullu solvaa sinua, älä suutu, vaan anna hänen mennä menojaan. ..sillä ajanmittaan hänen oma hulluutensa ajaa hänet perikatoon. /Kong Fuzi
Drivin' LMDE2/Lenovo T510, CB++/ASUS 701, ChromeOS/Lenovo, FreeBSD10.2/FujitsuLifebook and doin' fine..

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #183 : 29.05.09 - klo:13.52 »
Syy oli (ja vieläkin on): toimitettuani paitatilauksen painofirmaan, he tilasivat kyseiset paidat maahantuojalta ja kuten arvaatte se oli melkoinen sillisalaatti. Lähes kaikki eri väriä ja kokoa ja mallia.
Painofirma ei tarkastanut paitoja jotka maahantuoja heille toimitti. Minä en tarkastanut vaan aloin suoraan postittamaan. Matkan varrella huomasin että kaikki ei ole niin kuin pitää, ohitin ''vajaat'' tilaukset ja toimitin kaikki paidat jotka löytyi.
Otin painoon yhteyttä ja kerroin mitkä puuttuu, heiltä löytyi omasta hyllystä osa JOTKA ON NYT TOIMITETTU. Vielä on painamatta neljä (4) paitaa, kaikki eri tilaajilta. Kaksi heistä on ilmoittanut odottavansa kunnes kaikki on valmiina postitettavaksi.
Siinä lyhyesti, kaikkeni olen tehnyt ja takkiin on tullut rajusti. Pääasia että MEILLÄ on ihan omat paidat joita ei ole kellään muulla.

p.s  itselläni ei ole kuin se punainen paita jonka tekovaiheet näkyy tuolla toisessa ketjussa, tarkoitus oli ostaa itselle useita paitoja MUTTA ne meni muille korjatakseni puuttuvia paitoja :(

elämä on

Tänään lopulta tuli, yksi ldy fit, ja kolme miesten xxl-versiota.
Syy toimituksen hitauteen lieni värivalikoiman ehtyminen, ja tästäjohtuva lisätiedustelujen kesto.

Nyt silti kelpaa avokin kanssa julistaa Ubuntun voittoa mikkihiirestä.

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3993
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #184 : 29.05.09 - klo:15.31 »
Jees, nyt tulivat minullekin!

Ja hyvä muuten, että tulin viime hetkessä vaihtaneeksi koon M:stä L:ään. Kokomääritykset tuntuvat vaihtelevan sen verran (seli seli ::))...
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 13.2-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

vipu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #185 : 06.06.09 - klo:11.02 »
Siinä lyhyesti, kaikkeni olen tehnyt ja takkiin on tullut rajusti. Pääasia että MEILLÄ on ihan omat paidat joita ei ole kellään muulla.

Jos tosiaan tuli henkilökohtaista tappiota, niin eiköhän sitä voisi jollain lailla tasata. Itse ainakin olen valmis maksamaan joitakin euroja ekstraa omasta paidasta. Oli se niin hyvä ja toimitus sujui mallikkaasti!
Kubuntu Gutsy/Hardy

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #186 : 06.06.09 - klo:11.16 »
Siinä lyhyesti, kaikkeni olen tehnyt ja takkiin on tullut rajusti. Pääasia että MEILLÄ on ihan omat paidat joita ei ole kellään muulla.

Jos tosiaan tuli henkilökohtaista tappiota, niin eiköhän sitä voisi jollain lailla tasata. Itse ainakin olen valmis maksamaan joitakin euroja ekstraa omasta paidasta. Oli se niin hyvä ja toimitus sujui mallikkaasti!

Toimitus OLISI sujunut mallikkaasti jos maahantuoja (tms) olisi toimittanut oikeat paidat painotaloon!! Nyt ne ei sujunu mallikkaasti, neljän tilaajan paitoja vielä odotellaan.

Takkiin tuli kyllä melko rutkasti - yritän paikata sitä lovea näillä muutamilla paidoilla jotka jäi käsiini  => hinta pompsahtaa siinä toivossa että ostajia riittää. Muuten menee pakkaselle €€

Ehkä ensi viikolla selviää - en uskalla julkistaa jääneitä paitoja ennen kuin olen tilatut saanut toimitettua.  8)

Storck

  • Vieras
Vs: Ubuntu-paitoja
« Vastaus #187 : 24.06.09 - klo:15.50 »
Tällä päivämäärällä viimeisetkin tilatut paidat tomitettu postin vietäväksi - Kiitos (kärsivällisyydestä) ja anteeksi (muista johtuvista viivästyksistä).

Storck

  • Vieras
Parit paidat jäljellä
« Vastaus #188 : 24.06.09 - klo:22.36 »
Muutama paita jäi käsiini, koot ja värit:

Vaalea graffitti, L
Musta/valkoinen riger, XXL  - eli musta paita jossa kaulus ja hihansuut valkoiset
Khaki, XL
Navy, M  kaksi kpl. Sininen siis

Myydään suunnilleen tarjousten perusteella. (pakko että saan pienennettyä tappiota).


Kiinnostukset yksityisviestinä tai s-postina.

edit. korjataan sen verran että vain yksityisviestit kelpaa, näin pidetään huoli että vain "oma porukka" pääsee osalliseksi.  ;)
« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo:22.39 kirjoittanut Storck »