anteeksi nyt vaan, mutta ei markkinoinnin tehtävä oo kaoottisuuden lisäys, vaan kaiken markkinoinnin tehtävä ja tavoite on lisätä ko yrityksen omistajien omaisuutta.
Kyllä se hyvin pitkälle sitä on, koska ei kukaan järkevä ihminen näitä lehtiä tilaile. Tarvitaan ihmiselämän kaaos, jotta ihminen saadaan uskomaan, että hän tarvitsee sen, tämän ja tuon aikakauslehden, ollakseen mukana maailmassa, ymmärtääkseen sisustuksesta, ruuanlaitosta, puutarhan hoidosta ja pukeutumisesta. Kaikki tämä on ylimääräistä kaaosta, jota ihminen ei muutoin hoksaisi "tarvitsevansa", kuin näiden lehtien välityksellä.
Meidän yhteiskuntamme elää monessa suhteessa ylikierroksilla. Me tuotamme tavattoman paljon ylitse sen, mitä onnelliseen elämään tarvittaisiin. Ikävintä tässä on se, että tähän kaaokseen osallistuminen katsotaan jonkinlaiseksi kansalaisvelvollisuudeksi, toimeentulomme on kiinni siitä, ja jopa työttömyyskorvauksen vaatimuksena on osallistuminen erilaisiin farsseihin, joiden tarkoitusta ei juuri kukaan ymmärrä.
Näiden varjolla meille saadaan myydyksi monta Ellua ja Allua, joiden perimmäinen tarkoitus juuri on lehtitalon omistajien omaisuuden lisääminen, kuten kirjoitit. Eli se kaaos on ikäänkuin väline, jota tämän tarkoituksen saavuttamiseksi käytetään.