Kirjoittaja Aihe: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...  (Luettu 4855 kertaa)

gefa

  • Vieras
Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« : 30.05.08 - klo:21.36 »
30.5.2008 9:35 Iltalehti:

Lainaus
Uusi Windows toimii kosketuksella

Vistan seuraajaa ei ohjata enää pelkällä hiirellä.

Microsoft on paljastanut lisätietoja uudesta Windows-käyttöjärjestelmästään. Yhtiön mukaan käyttöjärjestelmä tukee kosketusnäyttöä, joka korvaisi osittain hiiren.

Yhtiön nokkamies Steve Ballmer esitteli tiistaina iPhonesta vaikutteita saanutta kosketusnäyttöä Wall Streetin Journalin järjestämässä konferenssissa.

Microsoftin edustaja esitteli paikan päällä, kuinka kosketusnäytöltä voi suurentaa ja pienentää valokuvia. Kosketusnäyttö sopii hyvin myös karttaohjelmistojen käyttöön.

Gates: Harjoittelimme Vistalla  ;D

Microsoftin hallituksen puheenjohtaja Bill Gates pitää uutuutta askeleena pois hiiren käytöstä.

Windows Vistan toimivuutta käsitelleisiin kysymyksiin Gates vastasi sanomalla, ettei hän ole koskaan ollut sataprosenttisen tyytyväinen yhteenkään Microsoftin valmistamaan tuotteeseen.

- Vista on antanut meille mahdollisuuden harjoitella, hän kommentoi.
  ;)

Mitäpä tähän muuta lisäämään kuin nuo värit ja hymiöt tehosteeksi  8)

DJ Tsvetkoff 4ever

  • Vieras
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #1 : 30.05.08 - klo:22.08 »
Mainos puheita, niin kuin aina. Onhan se nähty ennenkin ;)

100% tyytyväinen? Onkohan edes Billyn mielestäkään yksikään Windows versio ollut 100% tyytyväisyyden arvoinen. Tuskin tuokaan, kunhan se julkaistaa ja porukka valittaa toimimattomuus ongelmista. Mä haluaisin kans käyttiksen johon olen 100% tyytyväinen! Ehkä jää unelmaksi. Lisää "vuola":a elismistöön! Heippa! Seko mikä seko ;)

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #2 : 30.05.08 - klo:22.25 »
Odotettavissa ensi vuosikymmenellä:
Nyrkin kokoisia reikiä näytöissä
Likaisia näyttöjä.
Voimme todeta lopullisesti, että Windows ei sovellu rähmäkäpälöille.

 ;)
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

shelby

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1865
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #3 : 31.05.08 - klo:00.22 »
Right!
Ubu Gnome 20.04.3 LTS
Win 8.1 laptop I
Win 10 laptop II
Ubu Mate 20.04.3 LTS
Kubu 20.04.3 LTS

gefa

  • Vieras
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #4 : 31.05.08 - klo:09.05 »
Eniten huvittaa tuo "harjoittelimme Vistalla"...mjoo tulihan se sieltä...kun laitetaan sutta ja sekundaa liikenteeseen, niin on hyvä kertoa, että tämä olikin oikeastaan uuden vinkulan beta versio ;D

MikkoJP

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1148
  • iBook 600 MHz + Debian 4.0
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #5 : 31.05.08 - klo:11.22 »
No enpä minäkään ole ollut 100% tyytyväinen yhteenkään Linux-jakeluun tai työpöytäympäristöön  8)

Matzi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 249
  • Linux Mint 14 Nadia
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #6 : 31.05.08 - klo:12.28 »
Näinhän se vaan on, että jos on 100%:sti tyytyväinen omaan tuotteeseen, niin silloin on vaarana, että ajaudutaan hyvän olon tunteeseen, ja tuotteen kehitys kärsii.  Aina pitää olla hieman tyytymätön.  ;)

t.matti

JTap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 276
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #7 : 31.05.08 - klo:23.46 »
No enpä minäkään ole ollut 100% tyytyväinen yhteenkään Linux-jakeluun tai työpöytäympäristöön  8)

Joku mua fiksumpi on sanonut että ihmisen kehittyminen päättyy tyytyväisyyden tunteeseen. En minäkään ole täysin tyytyväinen mihinkään käyttöjärjestelmään jota olen kokeillut, vähiten kyrsiintynyt olen linuxiin ollut

Klapikone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 104
  • ubuntu 7.10 ja 8.10
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #8 : 01.06.08 - klo:20.29 »
Hyvä että joskus näinkin :)
ad augusta per angusta

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #9 : 02.06.08 - klo:08.34 »
No enpä minäkään ole ollut 100% tyytyväinen yhteenkään Linux-jakeluun tai työpöytäympäristöön  8)

Joku mua fiksumpi on sanonut että ihmisen kehittyminen päättyy tyytyväisyyden tunteeseen. En minäkään ole täysin tyytyväinen mihinkään käyttöjärjestelmään jota olen kokeillut, vähiten kyrsiintynyt olen linuxiin ollut
Sama juttu.
Paitsi yhden koneen tiedän joka on kauhean ärsyttävä kun se ei suostu käynnistymään Ubuntulla jos on uudempi kuin 2.6.22-14 -kerneli. No jaa...omistaja on ollut tyytyväinen kun olen vain vaihtanut sen kernelin aina päivityksen yhteydessä takaisin siihen grubista. Ainut hölmö juttu on se kun hän ajattelin ennen koneen ostoa laittaa siihen Ubuntun, mutta kaikista neuvoistani huolimatta otti suurin piirtein kaikilla väärillä komponenteilla varustetun koneen (näytönohjain on atin ja wlan oli atheroksen joku piiri joka ei suostu toimimaan muuten kuin ndiwrapperilla). Onneksi sentään toimii.
Omalla koneellani ei ole ollut ongelmia kuin joskus käyttiksen asennuksen yhteydessä näytönohjaimen suljettujen ajureiden kanssa. Onneksi.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

gefa

  • Vieras
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #10 : 02.06.08 - klo:18.43 »
Joo, tervetuloa wanhassa-wara-parampi-kernel kerhoon, sillä tuohon minun läppäriinkään ei tarvitse Hardya laitella, se kun jumii sen jo heti asennukseen ja päivittämällä Gutsystä leipoo myös bootinjälkeen koneen solmuun, siis totaalisen mykäksi.

P*skamaisinta tässä on se, että useat saman HP:n omistajat pitkin eurooppaa, pistivät bugiraporttia jo ensimmäisistä testiversioista alkaen, mutta kernelinväkääjät eivät paljon korviaan moiselle lotkauttaneet...

En tiedä onko neste noussut päähän vai peukku juminut kämmenen keskelle, koska kone toimi aiemmilla kerneleillä, ei voi ainakaan syyttää laitevalmistajia.

Toisaalta myös Atin uudemmissa ajureissakin on susiversio x1250 näyttiksen osalta, mutta veikkaampa, että tuo uusinta edeltävä käsin asennettu, joka minulla tuossa lapikkaassa pöyrii, on tasan uudempi, kuin Hardyn pakettivarastoissa, ne kun tuppaa nuo pakettivarastojen ajurit olemaan aikakaudelta ennen tsiisusta...

Petri Y

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 186
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #11 : 02.06.08 - klo:23.30 »
No tähän sopii sit tää :)

Kuinka monta Microsoftin työntkijää tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? - Ei yhtään, kerrotaan vaan maailmalle että pimeys on uusi standardi.






huom. lainattu postiloota.net palvelun vitsit palstalta.
- kaunis päivä asentaa ubuntu -

Make1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #12 : 03.06.08 - klo:01.10 »
En ikinä tuu asentamaan mikksioftan käyttistä koneisiini. Käytän vain ja ainoastaa Linuxia  ;) ;)

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #13 : 03.06.08 - klo:07.15 »
http://www.hs.fi/digilehti/talous/artikkeli/Helsingin+Sanomien+verkko-+sivuille+tulee+Microsoftin+hakusanamainoksia/1135236860094

Lainaus
Helsingin Sanomien verkkosivuille tulee jatkossa hakusanamainontaa, joka toteutetaan yhdessä Microsoftin kanssa. Helsingin Sanomien toimitusjohtajan Pekka Soinin mukaan mainonnan konkreettiset muodot ovat vielä suunnitteluvaiheessa.

Verkkosivuilla ilmestyvien uutisten yhteyteen voi ilmestyä esimerkiksi uutisen aihepiiriin liittyviä mainoslinkkejä.

"Erilainen sisältöön liittyvä eli kontekstuaalinen mainonta on vahvasti kasvava mainonnan muoto internetissä", Soini sanoo.

Mainosmyynnin ja -markkinoinnin HS pitää omissa käsissä eli Microsoft tuottaa lähinnä mainonnan teknisen toteutuksen.

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

gefa

  • Vieras
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #14 : 03.06.08 - klo:10.21 »
En ikinä tuu asentamaan mikksioftan käyttistä koneisiini. Käytän vain ja ainoastaa Linuxia  ;) ;)
Olen kateellinen, sillä valitettavasti töiden vuoksi on pakko pitää myös mikkisoftaa koneissa  :D

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #15 : 03.06.08 - klo:10.48 »
En ikinä tuu asentamaan mikksioftan käyttistä koneisiini. Käytän vain ja ainoastaa Linuxia  ;) ;)

Mustavalkoinen maailma..

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11443
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #16 : 03.06.08 - klo:10.55 »
"Pidä ystäväsi lähellä, vihamiehesi vielä lähempänä."
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

chiku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #17 : 03.06.08 - klo:20.16 »
Gates tajusi siis vihdoin. Mulla ei oo muuten windows kaatunut koskaan ennen kuin sillä alkaa tehdä jotain tärkeää. Sitten kyllä oitis.

Ryppy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 837
    • Profiili
Vs: Kerrankin Mr.Gates puhuu totta...
« Vastaus #18 : 03.06.08 - klo:22.10 »
En ikinä tuu asentamaan mikksioftan käyttistä koneisiini. Käytän vain ja ainoastaa Linuxia  ;) ;)


Vannomatta paras mutta Kohta 3 vuotta ilman Mikrosoftan ohjelmia  :D
Poistuu taka vasemmalle - - -