Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Mitkä oikeudet tuohon nyt sitten tarvitaan, kun valittaa että "Sinulla ei ole oikeuksia purkaa arkistoja kansioon "/" ", kun yritän tuta tuonne /opt kansioon purkaa. Alkaa nyt jo pttaa päähän tuo ainainen oikeuksista valittaminen vaikka ensimmäisen linuksini asensin vasta pari päivää sitten ja se ottaa vielä enemmän pannuun, ettei kukaan tunnu kertovan, että miten ne oikeudet saisi...
Ja ihan omaa konettani tässä olen säätämässä, että älkää siitä huolehtiko. Alkaa tuntumaan linuksin käyttö aika epämukavalta kun ei edes selinta saa päivitettyä ilman että valittaa oikeuksista
Mitkä oikeudet tuohon nyt sitten tarvitaan, kun valittaa että "Sinulla ei ole oikeuksia purkaa arkistoja kansioon "/" ", kun yritän tuta tuonne /opt kansioon purkaa. Alkaa nyt jo pttaa päähän tuo ainainen oikeuksista valittaminen vaikka ensimmäisen linuksini asensin vasta pari päivää sitten ja se ottaa vielä enemmän pannuun, ettei kukaan tunnu kertovan, että miten ne oikeudet saisi... Ja ihan omaa konettani tässä olen säätämässä, että älkää siitä huolehtiko. Alkaa tuntumaan linuksin käyttö aika epämukavalta kun ei edes selinta saa päivitettyä ilman että valittaa oikeuksista
sudo tar -C /opt -x -z -v -f firefox-1.5.0.1.tar.gz
gzip: stdin: unexpected end of filetar: Odottamaton tiedoston loppu arkistossatar: Virhe ei ole korjattavissa, poistutaan nyt
en edelleenkään suosittele tuon ohjeen käyttämistä enemminen kannattaa vain ladata paketti firefoxin kotisivuilta purkaa se ja klikkailla sieltä firefoxi käyntii ja jos osaa ni tekee pikakäynnistys painikkeen työpöydälle noilla ohjeilla mitä tuolla on saatte ainoastaan ubuntun mukana tulleen firefozin paskaksi mikä ei ole korjattavissa USKOKAA. ja jos joku ylläpitäjä vois tuon kokeilla ja huomata mitä se tuoki ohje hajottaa ja poistaa koko hiton viesti täältä
Minulla tuli kyllä hienosti uusi versio Backportsien kautta, ei tarvinnut mitään alkaa näpertämään, paitsi tietysti sources.listiä =)
Lainaus käyttäjältä: Epeli - 26.03.06 - klo:17.06Minulla tuli kyllä hienosti uusi versio Backportsien kautta, ei tarvinnut mitään alkaa näpertämään, paitsi tietysti sources.listiä =)Saako sen muka Backportseista? Minä en ainakaan saanut.
Ohjetoiveista löydetty pyyntö. Artikkeli löytyi suomeksi mozilla.fi:n sivuilta.http://www.mozilla.fi/wiki/Firefoxin_p%C3%A4ivitt%C3%A4minen_Ubuntussa