En tiedä kuinka pitkälle olet jo päässyt asennukssa, kenties jo toimii? Mutta kerronpa nyt miten itse sain Gutsyllä toimimaan. Ihan ware-versio oli, koska päätin vain kokeilla millainen peli se olisi. Sen voin kertoa, ettei se minua napannut mukaansa, en syttynyt sille sitten ollenkaan. Kuitenkin, winellä sitä kokeilin. Levyt sisään, ja asentelemaan. Itse wowi asentui ongelmitta, mutta BC herjasi jotain ja sitten pähkäilin siinä pari päivää...
Päätin sitten ottaa Windows-osiolta tiedostot Ubuntun puolelle. Eli copypastella vaan kylmästi koko Wow-kansio Ubuntun puolelle. Sitten toimi, ja hyvin se toimikin, kunnes Hardy tuli ja asentelin järjestelmän uusiksi, koska tuntui että koko järjestelmä on vähän sekaisin ja siellä on kaikkea turhaa, turhia paketteja sun muuta. Ehkei todellisuudessa niin ollut, mutta siltä se ainakin tuntui, kun sillon kun asentelin niin vähän sähläykseksi jotkut jutut meni. Oli kivempi aloittaa puhtaalta pöydältä.
Eli kannattaa kokeilla kopioida Windowsin osiolta, mikäli sitä on. Sinulla sitä ei tainnut olla? Etköhän sen jotenkin asennettua saa.
-jarppi