Kirjoittaja Aihe: Wolfenstein ET:n ihmeellisyydet (RATKAISTU)  (Luettu 2531 kertaa)

Make1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Wolfenstein ET:n ihmeellisyydet (RATKAISTU)
« : 18.04.08 - klo:22.05 »
Ubuntussa äänet kuullostavat ihmeellisiltä kuin XP:ssä. Pelaaminen on ubuntulla "vaikeampaa" kuin XP:llä. Et:ssä on näppäinviive!
Kun haluan "medic packin" niin pitää painaa 1000 kertaa 6 että saa sen käsiin.
« Viimeksi muokattu: 24.05.08 - klo:13.45 kirjoittanut Make1 »

Sotamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 349
  • Ubuntu 8.10
    • Profiili
Vs: Wolfenstein ET:n ihmeellisyydet
« Vastaus #1 : 19.04.08 - klo:11.17 »
Onko sulla langaton näppis/hiiri? Minulla oli jokin Labtecin langaton setti eikä pelaamisesta tahtonut tulla mitään.
Ubuntu 8.10

Make1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Wolfenstein ET:n ihmeellisyydet
« Vastaus #2 : 19.04.08 - klo:12.06 »
Mulla  on langallinen hiiri ja näppis. Näppäimet ovat  Logitech G15 ja   Microsoftin pelihiiri. Enään ei ole mitään viivettä koska olen nostanut näppäimistön nopeutta  :) kiitos että olette    jaksaneet   auttaa minua.

monkeyboy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Wolfenstein ET:n ihmeellisyydet
« Vastaus #3 : 26.04.08 - klo:21.47 »
Mulla  on langallinen hiiri ja näppis. Näppäimet ovat  Logitech G15 ja   Microsoftin pelihiiri. Enään ei ole mitään viivettä koska olen nostanut näppäimistön nopeutta  :) kiitos että olette    jaksaneet   auttaa minua.

kuinka tuo näppäimistön nopeuden nosto onnistuu?

Make1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Wolfenstein ET:n ihmeellisyydet
« Vastaus #4 : 24.05.08 - klo:13.45 »
Jos ei halua, että näytto ei mene mustaksi pelatessa, niin  Pitää mennä näytonsäästäjään ja vetää janaa
kahteen tuntiin saakka. Näppäimistän nopeutta voi muuttaa asetuksista. Järjestelmä / Asetukset / Näppäimisto muistaakseni  ;D
äänen voimakkuutta voi nostaa ET>n asetuksista. Console aukeaa Alt Gr ja ^~  näppäimiä painamalla.