Jos ei halua, että näytto ei mene mustaksi pelatessa, niin Pitää mennä näytonsäästäjään ja vetää janaa
kahteen tuntiin saakka. Näppäimistän nopeutta voi muuttaa asetuksista. Järjestelmä / Asetukset / Näppäimisto muistaakseni

äänen voimakkuutta voi nostaa ET>n asetuksista. Console aukeaa Alt Gr ja ^~ näppäimiä painamalla.