Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
elikkäs minulla sellainen ongelmä että en saa mp3 muodossa olevia musiikki tiedostoja toimimaan kuin xmmms enkä tykkää kyseisestä soittimesta. olen yrittä soittaa rhytmboxilla ja amarokilla kummallekkin tietääkseni olen laittanut mp3 tuen, mutta ei soita. amarok valittaa "These media could not be loaded into the playlist: file:///media/disk/Musiikki/Ahtopaine/Niljakas matelija/01 - Ahtopaine - Puhu minulle.mp3"Ja vielä kysyisin apua toiseen ongelmaan kun liitin ipod nano 4g koneeseen ja käytin gtkpodia en ehtinyt edes muuttaa listoja soittimessa niin kun otin pois koneesta niin tiedostot oli muuttunut sellasiks ettei ipod tunnista mutta siella ne siltikki onyritin kyllä selata keskusteluja mutta en löytänyt ratkaisua ongelmaan
Ja vielä kysyisin apua toiseen ongelmaan kun liitin ipod nano 4g koneeseen ja käytin gtkpodia en ehtinyt edes muuttaa listoja soittimessa niin kun otin pois koneesta niin tiedostot oli muuttunut sellasiks ettei ipod tunnista mutta siella ne siltikki on
LainausJa vielä kysyisin apua toiseen ongelmaan kun liitin ipod nano 4g koneeseen ja käytin gtkpodia en ehtinyt edes muuttaa listoja soittimessa niin kun otin pois koneesta niin tiedostot oli muuttunut sellasiks ettei ipod tunnista mutta siella ne siltikki onNappasitko sen ihan suoraan vaan irti koneesta ? Täytyy muistaa aina ensin gtkpodin kautta tallentaa mahdolliset muutoksen ja tämän jälkeen vielä käyttää "irroita turvallisesti" tms toimintoa..eli unmount:ata se ipod...Jos sen menee repimään suoraan irti, saattaa aiheutua ongelmia
Asenna Sovellukset>lisää/poista>valitse kaikki saatavilla olevat sovellukset ylhäältä valikosta.Valitse vasemmalta valokosta muut ja sieltä Ubuntu resticted extras jolla saat mp3 tuen lisäksi javat ja muut härpäkkeet videoiden ym...käyttöön.Terveisin jori52