Kirjoittaja Aihe: lepotilatoiminnon käyttöönotto ei onnistu (winxp sp2)  (Luettu 2447 kertaa)

anonyymikäyttäjä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 136
    • Profiili
eli minulla on ongelmia lepotilan käyttöönotossa, eli kun yritän ottaa lepotilatoiminnon käyttöön, tulee vain seuraavanlainen virheilmoitus:
Prosessi ei voi käyttää tiedostoa, koska se on toisen prosessin käytössä, eli mitä minun pitäisi ottaa pois päältä, että toiminnon käyttöönotto onnistuisi, olen kuullut että hiberfil.sys tiedoston poistaminen voisi auttaa, mutta en ole asiasta aivan varma... mistäköhän mahdollisesti löytyisi tarkalleen hiberfil.sys tiedosto?

käyttöjärjestelmä on: Windows XP Service Pack 2

AkuKalle

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 211
    • Profiili
    • ict manuaali
Vs: lepotilatoiminnon käyttöönotto ei onnistu (winxp sp2)
« Vastaus #1 : 05.04.08 - klo:20.00 »
kansioasetuksista näytä piilotiedostot ja sitten näytä piilotetut järjestelmätiedostot

anonyymikäyttäjä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 136
    • Profiili
Vs: lepotilatoiminnon käyttöönotto ei onnistu (winxp sp2)
« Vastaus #2 : 05.04.08 - klo:21.50 »
kansioasetuksista näytä piilotiedostot ja sitten näytä piilotetut järjestelmätiedostot

Kiitos, näinhän se lähti näkymään...

Ainut mieltä askarruttava asia onkin se, että kun kyseistä tiedostoa ei löydy koko tietokoneelta, mutta toisella käyttämälläni tietokoneella se sijaitsee siellä missä sen pitääkin olla.
Mitenköhän voisi nähdä että minkä prosessin käytössä kyseinen tiedosto on, tai onko se ylipäätänsä mahdollista?