Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Haluan kuulla kaikki ne windowsin kivat pikku viat ongelmat yms...Ja mollatkaakin kunnolla
Haluan kuulla kaikki ne windowsin kivat pikku viat ongelmat yms...Niitä kun nyt vaan on niin kiva lukea!saa sitä täällä puollustaakin mutta itse olen LINUXIN puolella.Aloitan tällä:Microsoft sam osaa saoa vain yhden lauseen oikein Microsoft we suchs more!Ja mollatkaakin kunnolla
Lainaus käyttäjältä: Hermann Kelzenberg - 23.03.08 - klo:19.47Haluan kuulla kaikki ne windowsin kivat pikku viat ongelmat yms...Niitä kun nyt vaan on niin kiva lukea!saa sitä täällä puollustaakin mutta itse olen LINUXIN puolella.Aloitan tällä:Microsoft sam osaa saoa vain yhden lauseen oikein Microsoft we suchs more!Ja mollatkaakin kunnolla Melkeinpä suosittelisin lääkärikäyntiä, jos tällaisia tuntemuksia on muutenkin kuin erityisen vaikeina tai stressaavina hetkinä. Silloinkaan foorumille postaaminen ei liene hyvä ajatus. Ehkäpä jokin liikuntaharrastus voisi auttaa patoumien purkamisessa?
Lainaus käyttäjältä: AkuKalle - 23.03.08 - klo:23.08Jokos linukasta löytyy Active Directoryn kaataja?Active Directory on kloonattu jostain OpenSource jutusta, jonka nimeä vain en muista, kun en itse ole vielä tarvinnut. D siinäkin on toisena lirjaimena. AD:n kaatajia riittänee, onhan se taattua M$-laatua T:Jallu59
Jokos linukasta löytyy Active Directoryn kaataja?
Win ja Lin AD-toteutuskeskustelu on kyllä ihan jees, ei siinä mitän.