Asensin viikko sitten 7.10 Win XP:n rinnalle. Rajoitetun ajurin asennuksen jälkeen langaton yhteys toimi aluksi hyvin, mutta pari päivää sitten se katosi. Olen tuore Linux-käyttäjä ja olin yllättynyt, että melkein kaikki pelasi aluksi. Kortinlukijakin toimi ainakin Memorystickin ja SD-kortin kanssa heti. Nyt wlanin kanssa löytyy edelleen kyllä verkot, mutta kun yrittää mennä selaimella jollekin sivustolle, mitään ei tapahdu. Kokeilin hibernaatiota, joka ei toimi, ja jouduin poistamaan akun ennenkuin sain koneen taas käyntiin. Liekö tuossa syy? Wlanilla ei pääse nyt nettiin Windowsissakaan, eli jäiköhän adapteri nukkumaan jotenkin.
Toinen ongelma tuli eilen. Rajoitettujen ajurien hallinta lakkasi toimimasta. Toimi aluksi, mutta nyt kun klikkaan sitä, niin se kysyy tunnusta mutta itse hallinta ei avaudu. Tein päivityksiä ja suomen kielen käyttöönottoa, jonka jälkeen ajattelin poistaa ja uudelleen asentaa tuon 4318 ajurin. Mut kun ei pääse.
En ole löytänyt netistä vastausta, mutta kai muillakin alkajilla on vastaavaa sattunut.