Hjälp!
Hmmm, F4 on aika lähellä sitä W:tä? Ei nyt tässä ole mittalaitetta, mutta silminarvioiden matkaa on ~28 millimetriä.
Olisiko mitenkään mahdollista että ensin peukalolla painat Alt:n pohjaan, ja etusormella naputat W:tä.
Sitten kun se viimeinen välilehti ilmenee ja W ei tehoakkaan, pidät peukalon edelleen Altilla ja painasetkin,meidät kaikki yllättäen, keskisormella F4 painiketta. Eli siis ensin monesti Alt+W ja lopuksi yhdesti Alt+F4.
Ainakin tällä läppärin näppiksellä ja minun keskikokoisilla nakkisormillani tuo toimitus onnistuu kohtuullisen kivuttomasti.
Katsos kun toisaalta se selain voisi sitten helposti sulkeutua vahingossa, etenkin jos erittäin kiihkeästi sulkee Alt+W näpläimillä niitä lehtiä.
Sitten ihan varmasti potuttaisi ja kovaa, kun se meni kiinni, ja joutuu taas käynnistämään sen uudelleen.
Pitäsiköhän tässä vaiheessa tarinaa suositella taas sitä Operaa? Siinähän taitaa olla monipuolisemmat säädöt pikanäppäimille yms. No jätän tuon tällä kertaa lukijan omaan harkintaan, koska en nyt pysty itsekään todentamaan onnistuuko tuo kysymyksenmukainen tapahtumaketju edes sillä, siis Operalla.
Joo, eipä minulta ainakaan tälläerää tämän parempaa ohjetta löydy, toivottavasti edes vähän olin avuksi?
nimim. ottaskohan mustan vai keltaisen pillerin, vaaleenpunaset on nimittäin syöty jo kaikki. Edit, HUPS se olikin Ctrl+W, olimpas minä taas huonomuistinen ja huolimaton.
Tuo kieltämättä tekee asiasta haasteellisemman, väkisinkin joutuu peukaloa siirtämään Ctrl -> Alt.
Nyt, tässä muuttuneessa tilanteessa, peukalo painaa Ctrl -painiketta ja keskisormi W -painiketta.
Tämä siksi että etusormi ei ainakaan minulla oikein halua taipua W -painikkeeseen jos peukalo on painamassa
Ctrl -painiketta. Yksi siirto tuli lisää ja yksi jäi tavallaan pois koska nyt ei tarvita kuin 1 peukalo ja 1 keskisormi.
Sellasta.