No niin,kirjoitin tarvittavaa koodia(tosin en tiedä teinkö sen oikein).Se alapalkki vilahtaa kirjautumisen jälkeen alhaalla,mutta ei jää siihen,vaan vain katoaa sitten.
Olin jo tallentanut tavaraa niihin kotikansioihin,mutta otin ne usb tikulle nyt.
Pääsen kyllä kansioihin ja nettiin ja vähän kaikkeen, joudun vain käyttämään kiertoteitä.
Häiritsee vain tuo katoamis asia.
Asennus meni kyllä läpi aikanaan ihan asiallisesti,ja kaikki on toiminut hyvin....siis tähän saakka.
Sitten tuo päivitysasia: kun siis ensin painoin ctrl+alt+F1,ja yritin kirjautua,se ei antanut kirjoittaa mitään password kohtaan.Kursori vain vilkkui,ei muuta tapahtunut.
Olen siis aivan aloittelija tässä asiassa,joten en tajua kaikkea ihankaan heti.
Kubuntu on ollut toisella koneella n.kolmisen viikkoa.Ja tämähän on ensimmäinen kerta kun olen ollut edes tekemisissä Linux systeemin kanssa.
Olisi kai pitänyt mennä aloittelijoiden alueelle taas,mutta tuntui,että eräistä siellä olisi suotavaa kysellä vain Ubuntusta.
Minulla oli kuitenkin tuo Kubuntu Cd,josta asensin,vain siksi että se oli siinä levyllä valmiina.Ja sainhan Ubuntu poltoista kolme "frisbeetä" aiemmin.
Mutta...pitääkö siis ryhtyä uudelleen asennukseen?Ei siinäkään ole mieltä,jos haluaa tallentaa tiedostojaan koneelle,eikä kaatuilun ja muun oikkuilun vuoksi oikein voi.....
Ehkäpä systeemi on todellakin vielä liian vaikea tälläselle aloittelijalle.
Yritän kyllä lukea oppaita ja haen keskusteluja aiheesta,mutta kun on elämässä muutakin ajanviejää,ei vain ehdi aina perehtyä oikein tarkasti.