Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Millaiset ovat nuo Ubuntun vaatimukset?Haluaisin asentaa Ubuntun vanhalle 1050mhz koneelle.toimisiko se tuolla vehkeellä
Itse asensin Ubuntun ihan koe/hupimielessä PII/166MHz/128M -koneeseen. Asennus kyllä onnistui, vaikka kestikin lähes kaksi tuntia. Gnomen käyttö oli sitten niin tahmeaa, että tässä tapauksessa Win98SE (+ZoneAlarm+AVG) toimi huomattavasti paremmin.
Servuprojekti koneeni on pentti 266mhz, keskusmuistia 160mb ja se pyörittää ubuntua ihan helposti.
Päätin tämän luettuani kysyä että onko tällä koneella saumaa: AMD K6-2, 400MHz(4x100) keskusmuistia 320MB,
Lainaus käyttäjältä: JoHa - 15.08.05 - klo:10.02Päätin tämän luettuani kysyä että onko tällä koneella saumaa: AMD K6-2, 400MHz(4x100) keskusmuistia 320MB, uskoisin tuon riittävän, ainakin muistin puolesta. olen tosiaan itsekin ajanut 2-sarjan gnomea heikommallakin prossulla, mutta se minkä joku kokee jouhevaksi on aika subjektiivista. äkkiähän sinä tuon testaat
Lähinnä FrontPagea muistuttava taitaa olla Linuxille Nvu (ei tule mukana vaan pitää itse asentaa), mutta eikös kaikki Linuxin käyttäjät kuitenkin koodaa sivunsa itse...