Kirjoittaja Aihe: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä  (Luettu 4238 kertaa)

Rautamiekka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 439
    • Profiili
ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« : 03.09.07 - klo:09.27 »
Me ZoltanSoftwaressa etsimme lisää yksityisiä ohjelmoijia työskentelemään "järjestömme" nimen alla eli työskentelet meille mutta omalla nimelläsi, sekä myös etsimme toisinajattelijoita kuten Linux-käyttäjiä.

Lisätietoja saa pyydettäessä.

(kehno suomi)
« Viimeksi muokattu: 03.09.07 - klo:12.09 kirjoittanut Rautamiekka »

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #1 : 03.09.07 - klo:12.52 »
Minkäköhän laisesta ohjelmoinnista on kyse. Itse en osaa vielä tarpeeksi hyvin ohjelmoida, mutta tuon tiedon luulisi olevan aika oleellinen. Minä olen toisin toisinajattelija, mutta se tuskin pelkästään riittää :D
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

Rautamiekka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 439
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #2 : 03.09.07 - klo:13.00 »
Minkäköhän laisesta ohjelmoinnista on kyse. Itse en osaa vielä tarpeeksi hyvin ohjelmoida, mutta tuon tiedon luulisi olevan aika oleellinen. Minä olen toisin toisinajattelija, mutta se tuskin pelkästään riittää :D

Kaikki ohjelmointi mitä voi Linul tehdä - nettisivut, softat ...

Se jo pelkästään riittää että on toisinajattelija winii kohtaan. MYÖNNÄN ! Käytän winii tosin pelkästään sen vuoksi että pelaan sillä pelejä. Jos windows tuhottaisiin tai annettaisi Linus Torvaldsille, suostuisin opettelemaan Linun salat :D

Toisinajattelijoille laitan nickin alle "Does not like windows" tai muu vastaava sen mukaan kuinka paljon hän on winiä vastaan. Muutkin rankit nimen alla ovat mahdollisia :D

Olen mukautuva admin ja pidän muutoksista vaikka se olisi pieni palapelin pala :D
« Viimeksi muokattu: 03.09.07 - klo:13.02 kirjoittanut Rautamiekka »

Rautamiekka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 439
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #3 : 03.09.07 - klo:13.14 »
Lainaus
"Kari" Eli voin saada teiltä duunia, koska olen toisinajattelija ja erittäin kova sellainen. Mitäs työhän sitten kuuluu? Onko palkallinen? Muutenkin vähän kiinnostaa.
Mainioita kysymyksiä Kari :)

ZoltanSoftware on erillisistä "vapaa-ehtoisista" OpenSource- ja freeware-ohjelmoijista ja toisinajattelijoista koostuva "järjestö" jonka päätavoite on tarjota ilmaista ja todellista ammattitaitoa pursuavaa tietokonepalvelua (joka on tosin vielä windowsmaista).

"Työhön" kuuluu ohjelmointi ja toisten auttaminen ja ei ole palkallista, tietenkään, miten voisin maksaa kun itsekään en saa palkkaa.

Ennen kaikkea, koko homman pääinnoittaja on LINUS TORVALDS :D


Lisää kysymyksiä saa tulla. Muistakaa: ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastaajia :D

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1836
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #4 : 04.09.07 - klo:08.23 »
Vakuuttavaa, toisinajattelija ohjelmoija joka ohjelmoi VisualBasic6:lla.


Rautamiekka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 439
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #5 : 04.09.07 - klo:09.07 »
Vakuuttavaa, toisinajattelija ohjelmoija joka ohjelmoi VisualBasic6:lla.
Tiedän, tiedän :(. Opettelisin javan jos oppisin jotain (kehvelin mentaaliset ongelmat), VB6:sen opettelin 7v:nä.

tmp

  • Vieras
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #6 : 04.09.07 - klo:18.45 »

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #7 : 10.09.07 - klo:23.27 »
Hmm... kävin nettisivuillanne, jotka olivat varsin persoonalliset.

En oikein jaksa uskoa, että pelkkä Microsoft -vastaisuus on kovin kannattava liikeidea. Hieno juttu että löytyy OSS -ohjelmistotaloja, mutta näkisin että elinvoimaisimmat talot tarjoavat muitakin perusteita kuin poliittinen näkökanta. Toivotan onnea hankkeelle.
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

Rautamiekka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 439
    • Profiili
Vs: ZoltanSoftware etsii työntekijöitä
« Vastaus #8 : 11.09.07 - klo:09.49 »
Toimintamme on vasta alussa :D. Emme missään nimessä aio tyytyä vähään vaan edistämme toimintaamme aivan niin pitkälle kuin tarve on. Hankkeemme on tuleva mittava ja vaikea ja pidämme haasteista.