Edit,
Minä vielä muutan tätä tekstiä mitä yritän rakentaa mukavaan muotoon, tässä on tämän hetken supinat -
-------------------------------------------------------------
Jos AsiakasOhjelma.jnlp file ei lataudu 5 sekunttiin, tai -
jos jätätte lautapelien käynnistämisen keltaisen kolmion Java varoitukseen tai sitten mahdolliseen Java lataus virheeseen, niin,
lautapelisivustojeni foorumilla on kokonainen alue, jossa voi jutella Javasta ja Javan käytöstä, muitten käyttäjien ja myös ylläpidon kanssa.
Java varoitus näytössä on varmaan sitä, että, Java ei onnistu verifioimaan, minun yritys tunnusta, tämä kun minä en ole tänään yrittäjä.
Sama AsiakasOhjelma on 'verified' ja ok, jos olisin yrittäjä, kun tänään olen vain taiteilija, joten lataus ikkunaan tulee keltaisen kolmion 'unknown publisher' Java varoitus.
Jutelkaa asiaa kavereittenne kanssa, Javan käyttöä taiteilija sivuilla.
, muut kuin yrittäjän digitaaliset allekirjoitukset ovat tänään 'unknown publisher' tai 'cannot be verified' !
Silti meitä vakavia lauta taiteilijoita ainakin muutama täytyy silti suomi netissä mukana olla, kun siihen lisenssien ja viranomaisten kaikki luvatkin jo tänään on !!
Tervetuloja pelaamaan Hannun sivustoille !! netti AsiakasOhjelman pelaaminen ei koskaan tallenna tai lue tietoa sinun kovalevyiltäsi.
Jos näyttöön tulee hälytys tai virhe ( Alert tai Error ), niin, älä tällöin käytä ohjelmaa, tällöin jotain on vialla.
, varoitus on vain varoitus, ei vakavaa, tällöin voi käyttää ohjelmaani.
Tässä AsiakasOhjelman käynnistykseen Oracle ohjetta, ( Win ja Mac ) -> ( Oracle Javan Exception sitelist, täällä voi lukea nyky Javan käytöstä, ilman yrittäjyyttä, Open Javan ei tarvitse lukea tätä. )
AOv4.00+ version voi myös downloadata lautapelisivustojeni eri www osoitteista.
Kotiin ladattava AOv4.00+ versio käynnistyy ja toimii ilman mitään netti varoitusta, vain 'kaynnista.bat' tiedostolla, täytyy olla tiedosto ominaisuuksista, tiedoston 'salli ajo' lupa.
Oracle ja viestintävirasto ohjeistaa, että, tuntemattomien henkilöitten netti ohjelmia ei tule ajaa, ja hyvä näin.
Hannu Särö ei ole tuntematon henkilö, Hannun ja hänen lautapelit tietää jo on noin 15 000 - 25 000 eri henkilöä, mukaan lukien korkeita viranomaisia ja eri peli reporttereita.
Hannu Särö on lautapeli taiteilija joka esittelee 0-3+ ihan uutta hienoa eri netti lautapeliä, joka vuosi tästä eteenpäin.
T : Hannu Tapio Oskari Särö.
AsiakasOhjelman käynnistykseen Download Oracle Java JRE, ( Win ja Mac ) -> '
https://java.com/en/'
AsiakasOhjelman ajo Debian+ Linuxissa, toimii Oracle Open Java 7/8 avulla, 'sudo apt-get install openjdk-8-jre icedtea-8-plugin'.
-------------------------------------------------------------
Tämä teksti on kun lataa minun AsiakasOhjelmaani, jossa Java pelien pelaaminen käy.
Jos jollakulla on sama ongelma, niin toivottavasti tästä on apuja.
--