Hmm, olen näemmä ensimmäinen, joka vastasi "Käytän muuta linuksia".
Eli siis, tilanne on seuraava. Koneella on asennettuna neljä käyttöjärjestelmää, Windows, Debian, Kubuntu ja Zenwalk Linux (parista muustakin jakelusta on kokemusta). Aiemmin Windows oli pääkäyttis, mutta asennettuani Kubuntun siirryin pääasiassa siihen. Debianin asensin sitten myöhemmin, mutta en innostunut, ja jatkoin Kubuntun käyttöä. Viimeisin tulokas koneeni kovalevyillä on Zenwalk. Siitä sitten innostuin enemmänkin, ja käytän sitä nykyään pääsääntöisesti. Debiania en juurikaan käytä - jos en väärin muista, niin tällä hetkellä taitaa järjestelmä olla experimenttien jäljiltä hieman epäkuntoinenkin. Kubuntu on kakkosjärjestelmä, johon siihenkin tulee nykyisin melko harvoin bootattua. Windowsin olen käynnistänyt viimeksi Half-Life 2: Episode Onen takia, muutenkin Windows on jäljellä lähinnä pelien takia. (HL2 toimii muuten Linuxissakin, mutta Episode Onen kanssa peliajasta puolet tuhrautuu pelin uudelleenkäynnistämiseen. Grafiikka on rumaa, efektit eivät toimi ja epävakaus on huomattavaa, FPS-lukemien ollessa parhaimmillaankin sietämättömän alhaalla. Lopulta tuli vastaan kohta, johon peli järjestelmällisesti kaatui, mikä esti Linux-läpipeluun. Varsinainen HL2 toimii paljon paremmin, ja sen olen Linuxilla pelannut lävitsekin.)
En käytä siis Kubuntua ensisijaisena järjestelmäni, mitä minä sitten teen Ubuntu-foorumeilla? Noh, onhan minulla Kubuntu-taustaa ja Kubuntu on sentään kakkoskäyttikseni, täällä on paljon yleistä Linux-asiaakin ja toisaalta Ubuntu-projekti on kiinnostava ja tukemisen ja seuraamisen arvoinen, koska se on saavuttanut paljon näkyvyyttä ja ohjaa uusia ihmisiä Linuxin (ja tätä kautta myös muiden distrojen) pariin.