Niinpä, ehkäpä lienee niin että töikseen täällä kirjoittelevat eivät ehkä anna aivan oikeaa kuvaa niistä ongelmista sun muista mitä "tavallinen" tauno tuolla "siviilissä" kokee. Kun täällä joku sanoo, "ehei, ei ainakaan mulla ole ollut mitään ongelmia sen tai niiden kanssa", kannattaa huomata että heppu mahdollisesti kerran päivässä vaihtaa sitä ns. jakelua ja nyplää töikseen niiden kanssa ja kertoo kuinka helppoa se on onkaan, heittää hieman loitsua päätteelle ja kaikki on ok...
Kuinkas paljon näilläkin saiteilla on sitä "ilon sanomaa" tavalliselta taunolta? Näyttää että se ilon puoli jää niille jotka on jo muutaman tuhat viestiä kertoneet sanomaansa ja kuinka kammottava se mikkisofta oikeastaan onkaan. Mutta sanoisin vieläkin ettei se nyt aivan niinkään ole, kyllä sen tietokoneen käytön olisi oltava sellaista että se "eka kertakin" olisi suhteellisen vaivatonta...
Kukakohan se Linux sitten sitten onkaan? Olen ollut ymmärtävinäni että se on kaikki me, täällä ja siellä ja siksi en ainakaan minä rohkene alkaa kehumaan tätä ennen kuin olen saanut tämän kaikille muille vaivattomammaksi kuin itselleni, kun ei se riitä että jollekin joka rohkenee alkaa kyselemään, annetaan neuvoja, joskus jopa lievähkön keljuilun saattelemana, kun olisi päästävä siihen ettei tarvitse neuvoa...