Tervetuloa todellisuuteen
Kaikkien operaattorien markkinoinnin tavoite on myynnin lisääminen, vaikka ilmaa myymällä.
Mobillilaajakaistoissa ja puhelimessa mydään 5G:tä ja nopeinta 4G:tä., vaikka asuinpaikassasasi LTE maksimi teoreettinen nopeus olisi 150M. Mikä on todellinen nopeus voi olla vielä ihan eri tarina. Kun tällaisessa paikassa asuva hankkii 5G- tai nopean 4G-liittymän ja huomaa ettei nopeus olekaan oletettu todetaan, että eihän me luvata sopimuksessa kuin vähintään 5M.
Taloyhtiölaajakaistoissa myydään yhtiöille kaikkiin asuntoihin 10M ja sitten aloitetaan myymään asukkaille lisähintaan nopeampaa yhteyttä, jota ilman kukaan ei voi nykyaikana elää.
Mainonta ja myynti perustuu unelmiin ja tarinoihin eikä faktoihin ...
Modeemi tarvitaan jos yhteys talojakamosta perustuu vanhoihin lankapuhelijohtoihin eikä yleiskaapelointiin, joka on vaadittu koko tällä vuosituhannella
Ilmeisesti Telian ohjetta ei ole päivitetty tällä vuosituhannella tai väärä ohje.
Luulisi osoitteen perusteella tyhmemmänkin tietokoneohjelman pystyvän antamaan oikean ohjeen asiakaspalvelijalle tai suoraan asiakkaalle.
Ehkä ei Suomi olekaan tietotekniikan edelläkävijä tai ainakaan täällä toimivat tietoliikenneoperaattorit eivät ole sitä
lisäys alkuperäiseen viestiin:
Paras asiakaspalvelu/tukipalvelu on asiakaspalvelulu/tukipalvelu jota et tarvitse koskaan