Kirjoittaja Aihe: Verkkotallennus / Backup - hubiC Ranskassa  (Luettu 2669 kertaa)

Sami Lehtinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 754
  • Techie
    • Profiili
    • Sami Lehtinen
Verkkotallennus / Backup - hubiC Ranskassa
« : 08.02.14 - klo:15.36 »
https://hubic.com/en/offers/

Tuossa alkaa olemaan hinnat kohdallaan. Itse asiassa isoin diili on halvempi kuin Amazon Glacier.

Mitäs synkronointi palveluita käytätte? Ainakin tämä on selvästi edullisempi kuin Dropbox, S3, Box, Ubuntu One, Skydrive, iCloud tai Google Drive.

Mä olen tähän asti synkannut backupit aina omalle serverille, mutta monet pilvipalvelut alkaa oleen niin tiukasti hinnoiteltu. Että kannattaa pitää yksi palvelin pilvessä jos on jotain ihan välttämätöntä sitä varten, tai sitten muuten käyttää järkevästi hinnoiteltuja pilvipalveluita.

Edit: tms poistettu väärästä välistä.
« Viimeksi muokattu: 09.02.14 - klo:08.48 kirjoittanut Sami Lehtinen »

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3428
    • Profiili
Vs: Verkkotallennus / Backup - hubiC Ranskassa
« Vastaus #2 : 08.02.14 - klo:21.43 »
Copy, Ubuntu One ja Dropbox. Tili on myös sinne F-Securen pilveen, mikä nyt olikaan nimeltään...


Sami Lehtinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 754
  • Techie
    • Profiili
    • Sami Lehtinen
Vs: Verkkotallennus / Backup - hubiC Ranskassa
« Vastaus #3 : 09.02.14 - klo:08.47 »
Tili on myös sinne F-Securen pilveen, mikä nyt olikaan nimeltään...

Younited

Jos vaan haluaa lähettää kohtuullisen kokoisia tiedostoja paikasta toiseen assynkronisesti, niin sendspace.com palvelua ei kyllä tunnu mikään voittavan. Se on nopea ja luotettava. Ainoa miinus tulee lataussivun sekavuudesta. Tosin sekin on vain ongelma, jos ei ole adblocker käytössä ja käyttäjä on vähän uunompi eikä osaa katsella että mitähän tässä on nyt tarkoitus ladata.
« Viimeksi muokattu: 09.02.14 - klo:09.36 kirjoittanut Sami Lehtinen »