Meinasin jatkaa tästä tuonne vanhaan Voddler ketjuun, mutta mielestäni
Headweb ansaitsee ehdottomasti oman keskusteluketjunsa. Itse palvelu sinällään on tuskin uusi tuttavuus tämän foorumin lukijoille, mutta osalle saattaa ollakin joten lisätunnettavuus ei liene pahasta.
Kyselin tuossa Headwebiltä josko heiltä olisi tulossa tuki
Boxee Boxille, koska ainakin itse mieluiten katson leffani telvisioruudulta, ilman kaapeleiden vetelyjä koneelta jne. Toki jos HTPC jo löytyy niin
Boxee ohjelmistonhan saa asennettua siihenkin. No nyt kuitenkin takaisin itse Headwebiin. Kyselin siis tämän Boxee tuen lisäksi myös hinnoittelumalleista, sillä esim. SF-anytime (Windows only palvelu + LG internet TV) tarjoaa ns. kestotilaus pakettia, joka kustantaa 9,90e/kk (tämä ei käytössä internet TV:llä) ja tuohon hintaan saa katsoa 25 elokuvaa. Kyselinkin onko Headwebiltä lupa odottaa mitään vastaavaa ja seuraavassa vastaus jonka sain.
We are looking on something to Boxee Box, but we don't have a date on when/if
that will be done!
We are investigating with the movie companies if we will be able to offer
Flatrate (in this case: pay one amount and watch how many movies you want to).
We are hoping to find a solution to this, but the movie companies aren't as
easy as one would wish. ...
Toki kehottivat seuraamaan myös
blogiaan.
Tietty tässä ei oikeastaan luvata suoranaisesti mitään, mutta annetaan ymmärtää. No toivon ainakin itse, että nuo molemmat tulisivat toteutuisivat. Itse olenkin pyrkinyt nyt tukemaan tuota palvelua elokuvien online vuokrauksessa, kaikki kunnia toki Voddlerillekin, mutta ikävä juttu kun linux tukea ei ole.
Aiempia keskusteluja aiheesta löysin mm:
Elokuvien vuokraus/katselu ubuntulla (täällä mm. ohje Headweb clientin asentamiseen ubuntulle, en ole testannut toimivuutta)