Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön.
ehkä olisi kohteliasta laittaa itse tuohon viestiin selvästi, että se menee ja sekoittaa sun teeman ?kunnioita toisia niin toisetkin kunnioittaa sinua.
Lainaus käyttäjältä: Jakke77 - 04.08.09 - klo:12.39ehkä olisi kohteliasta laittaa itse tuohon viestiin selvästi, että se menee ja sekoittaa sun teeman ?kunnioita toisia niin toisetkin kunnioittaa sinua. Voi hyvänen aika sentään, Praise The Lord. Toistan: asetus ei ole pysyvä. Se on demo mikä poistuu kun sulkee selaimen. Ja lisäsin jo paluulinkinkin ekaan viestiin. Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Tarkoituksenani oli esittää bugiraportti demon kera
turhaa työtä vain sellaisille joilla oma mieluinen teema toimii ja menee uteliaana klikkaileen linkkejä
Lainaus käyttäjältä: SuperOscar - 04.08.09 - klo:12.32Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön. Se resetoituu selain buuttaamalla. Asetus ei ole pysyvä. Tai tosta paluu Ubuntu teemaan http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=4
Lainaus käyttäjältä: Owdy - 04.08.09 - klo:12.33Lainaus käyttäjältä: SuperOscar - 04.08.09 - klo:12.32Varoituksen sana: jos tuota Owdyn linkkiä nakauttaa, foorumin oletusteema muuttuu. Ainakin minulle kävi niin, että täytyi profiilin säädöistä hakea tuttu ruskea teema uudelleen käyttöön. Se resetoituu selain buuttaamalla. Asetus ei ole pysyvä. Tai tosta paluu Ubuntu teemaan http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?theme=4Ei tullut mitään pysyvää vahinkoa. Käynnistin selaimen uudelleen ja sama tylsä teema edelleen käytössä.
Siisti!Montako teemaa?