Nyt on ilmennyt suuria ongelmia kaikkien flash-tiedostojen kanssa.
Minulla oli ensin asennettuna Macromedia Flash -liitännäinen, jonka asensin Lisää/Poista sovelluksia -ohjelman kautta. Sen kanssa ilmeni kuitenkin jonkin verran ongelmia, joten poistin sen ja asensin Swfdec-Flash-soittimen Lisää/Poistan kautta. Se asensi oman liitännäisensä asennuksen jälkeen myös Firefoxiin. Se kuitenkin toimi entistä huonommin.
Yritin välillä poistaa jo sen ja asentaa Macromedia Flash -liitännäisen uudestaan, mutta se ei toiminut. Nyt olen poistanut tuon Swfdec-ohjelman, mutta sen liitännäinen on vieläkin Firefoxissa, enkä saa sitä poistettua mistään.
Nyt sitten asensin Synapticin kautta ubuntu-restricted-extras-paketin, mutta flashit eivät toimi vieläkään. Swfdecin liitännäinen (Shockwave Flash 9.0 r999) on otettu pois käytöstä Firefoxissa ja liitännäisistä löytyy Shockwave Flash 10.0 r22, joka on siis sama kuin Lisää/Poistan "Macromedia Flash -liitännäinen". Voisi siis luulla, että se toimisi, mutta ei. Itse asiassa tällä hetkellä flashit eivät näy ollenkaan, niiden tilalla on vain tyhjää.
Osaako kukaan antaa hyviä neuvoja?
![Huh ???](https://forum.ubuntu-fi.org/Smileys/default/huh.gif)
Miten tuon ylimääräisen liitännäisen saa poistettua Firefoxista?