Kirjoittaja Aihe: Suomenkielisyys  (Luettu 2393 kertaa)

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Suomenkielisyys
« : 23.04.07 - klo:22.16 »
Olen aika aloittelija linuxin suhteen (2 kuukautta takana) no päätin nyt ubuntuun asentaa kubuntun koska tykkään enemmän kde:stä mutta harmikseni kde valikko on ainakin täysin englannin kielinen vanhat ohjelmat kyllä pysyivät suomenkielisinä, mutta ihmetyttää miksi ei valikko voinut tulla suomeksi onko olemassa tapaa jolla saa kubuntusta enemmän suomenkielisen vai eikä tätä ole vielä tehty?
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.

Asmo Koskinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4443
    • Profiili
Vs: Suomenkielisyys
« Vastaus #1 : 23.04.07 - klo:22.21 »
Olen aika aloittelija linuxin suhteen (2 kuukautta takana) no päätin nyt ubuntuun asentaa kubuntun koska tykkään enemmän kde:stä mutta harmikseni kde valikko on ainakin täysin englannin kielinen vanhat ohjelmat kyllä pysyivät suomenkielisinä, mutta ihmetyttää miksi ei valikko voinut tulla suomeksi onko olemassa tapaa jolla saa kubuntusta enemmän suomenkielisen vai eikä tätä ole vielä tehty?

kde-i18n-fi
language-pack-kde-fi
language-pack-kde-fi-base

Asenna nuo paketit, niin kummasti auttaa.

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.

Kari Argillander

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 437
  • Kubuntu - Hardy
    • Profiili
Vs: Suomenkielisyys
« Vastaus #2 : 23.04.07 - klo:22.23 »
Kiitos oikein paljon. Jos ei olisi ollut valmiina niin olisin kyllä itse alkanut suomentamaan :P
Kaikkea täällä sanomaani saa käyttää public domain lisenssillä. Lainauksia ei saa käyttää ellei lainauksen lähde sitä salli. Tiedostoja ei saa käyttää ellei sitä erikseen sallita.