Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Nostetaanpa vanhaa ketjua. Samoja tietoja ketjun aloittajan kanssa kaipaisin. Voisiko joku kertoa merkkejä jotka toimii varmasti?
^ Hieno mut noita ei taida saada suomesta, ainakaan pikaisella googlauksella en löytänyt.
Minulla on tämä ja hyvin toimii pienen harjoituksen jälkeen. Ei tarvinnut muuta kuin laittaa USB kiinni. Viivakoodin lukeminen teetti harjoitusta
Kiitos Jussi41, pitää lähiaikoina hankkia tuo.
Lainaus käyttäjältä: Jussi41 - 07.07.09 - klo:14.21Minulla on tämä ja hyvin toimii pienen harjoituksen jälkeen. Ei tarvinnut muuta kuin laittaa USB kiinni. Viivakoodin lukeminen teetti harjoitusta Tätä mun käyttämää saa ihan kotimaasta, eli tästä
Miula ainakin sujuu paremmin suomesta tilaaminen puutteellisen kielitaidon takia ja tuskin olisin osannut modifoidakaan itse. Ja muuten kannatan mielummin suomalaisia kauppoja eli tilasin Jussi41:n linkistä tuon viivakoodinlukijan.
Lainaus käyttäjältä: Isis - 10.07.09 - klo:17.20Miula ainakin sujuu paremmin suomesta tilaaminen puutteellisen kielitaidon takia ja tuskin olisin osannut modifoidakaan itse. Ja muuten kannatan mielummin suomalaisia kauppoja eli tilasin Jussi41:n linkistä tuon viivakoodinlukijan.Eipä siihen modifiointiin olis muuta tarvinnut kuin mattoveistä, mutta suomalainen kannattaa suomalaista! Niin usein kuin voi ja kannattaa
Mitäs siitä olisi pitänyt muuttaa (en sattunut löytämään)?EDIT: Äh. Löytyi: http://cexx.org/cuecat.htm
Huuto.net:ssä on CueCat-viivakoodinlukijoita myynnissä postikuluineen vajaalla 22 eurolla (kohde 109441803). Nämä ovat todennäköisesti modifioituja yksilöitä eli toiminevat suoraan ilman lisätoimenpiteitä.
Lainaus käyttäjältä: Isis - 10.07.09 - klo:17.20 Ja muuten kannatan mielummin suomalaisia kauppoja suomalainen kannattaa suomalaista! Niin usein kuin voi ja kannattaa
Ja muuten kannatan mielummin suomalaisia kauppoja