Nyt olisi apu paikallaan. Pitäisi ostaa uusi mp3-soitin, kun edelliselle tuli työvuodet kunnioitettavassa 6 vuoden iässä täyteen.
Olen ajatellut 1-2 Gt flash-muistilla jotain pientä soitinta. Tuollaisen muistiin mahtuu 200-400 viisua, joten ilman asiallisia "mediakirjasto" toimintoja ei soitin kelpaa. Edellisestä vaatimuksesta sitten kumpuaa vaatimus selkeästä näytöstä
Nuo ehdot täyttäviä soittimia on kyllä. Viimeinen ehto olisi, että musiikin siirto ei saisi olla riippuvainen jostain häröstä mtp-systeemistä tai vastaavasta. Eli msc-tilassa sen pitäisi toimia mahdollisimman pienin rajoituksin. Kun noita soittimia katselee, niin esimerkiksi Creativen uutukaisille ei kai saa musiikkia kuunneltavaksi lainkaan muuta kuin mtp:tä käyttäen. Tuskan hiki nousee, kun tutkailee, mitkä soittimet tuon viimeisen ehdon täyttävät. Eli jos ehdot täyttävä soitin jonkun taskusta löytyy, niin
saa suositella.
Olen löytänyt kaksi kiinnostavan oloista soitinta.
Kaipa niitä muitankin on?
LG antaa hiukan ikävän vaikutelman itsestään, kun videoita ei ohjekirjasen mukaan voi siirtää kuin LG Media Centerin kautta. Tosin en minä kyllä videoita tai kuvia ole mp3-soittimella ennenkään katsellut
Ohjekirjasessa puhutaan ogg-tiedostojen siirrosta, mutta ogg:sta ei nettisivujen spekseissä ole lainkaan mainintaa. Kummallista.
Samsungista en ole kovin merkittäviä rajoitteita onnistunut löytämään. Sattuisiko joku tietämään, mitä tarkoittaa Samsungin speksestä löytyvä tieto soittolista toiminnosta.
File Playlist: (PC/Mobile Playlist (SPL) for Samsung Media Studio) Onkohan tuollaisia mahdollista tuottaa muilla softilla? Entä tarkoittaako Ogg-formaatin lisätietona oleva Q10 maksimi äänenlaatua vai mitä? En ole koskaan ko. formaattia käyttänyt. Näyttäisi olevan 500 kb/s tuo q10
Kaikki mietteet mp3-soittimista ovat tervetulleita