Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Sen asentaminen on kaikkein helpointa GUI:n avulla. Asennappas paketti jotain ndisgtk - tai sinne päin, löydät paketin hakemalla synaptic:lla ndis:llä.Sen jälkeen tulee valikkoon Järjestelmä->Ylläpito->Windows Wireless Drivers, jonka valitsemalla voit asentaa Windows-ajurin hakemalla yksinkertaisesti ajurin .inf-tiedoston.
Antoikohan mitä virheilmoituksia.Tosin mainittava, että mulla on eri Wlan-kortti.Olen myös asentanut vanhemmat ndiswrapperit (Feisty).Seuraavat windows-wlania koskevat paketit olen ladannut: ndisgtk, ndiswrapper-utils-1.1, ndiswrapper-common, ndiswrapper-utils, ndiswrapper-utils-1.8, ndiswrapper-utils-1.9Tosin tällä hetkellä en saa edes web-salausta toimimaan, mutta wlan on kuitenkin asennettuna.
sudo ndiswrapper -l
Voihan tota ajaa päätteeltäkin...man kertoneen kuinka.Tällaista itse kokeilin, joka listaa asennetut ajurit. Nämä ei näkyneet ndisgtk:n listassa:Koodia: [Valitse]sudo ndiswrapper -l-r - vivulla saa poistettua.