Elikkäs oon asentamassa ubuntua xp:n ohelle, ja nyt asennus ois siinä vaiheessa (5/6), että pitäis valmistella levytila. Valitsin ensimmäisen vaihtoehdon ( Muuta osion IDE1 slave, levyosio n:ro 1 (hdb 1) kokoa ja käytä vapautuvaa tilaa). koneessani on kaks kovalevyä toisessa windows asennettuna ja tähän toiseen (200gt, ei täysin tyhjä) oon asentamassa ubuntua, valitsin osion uudeksi kooksi 90%(169.0gt). Jostain syystä "Eteenpäin" painikkeen painamisen jälkeen alkaa lataus, mutta siihen se mielestäni jämähtää/(kestää tavattoman kauan latautua, vielä ei ole latautunut, pari kertaa oon koittanu ja oottanu pari tuntia). Kysyisinkin kuinka kauan siinä "normaalisti" tulisi kestää? Ja huomasin tuota "system monitoria" katsellessa, että siellä on käynnissä tehtävä nimeltä unionfs (directory: "/", type: unionfs, total: 1,1GiB, free: 451.4MiB<-vähenee koko ajan, Available: 451.4MiB<-vähenee koko ajan, Used: 687.2MiB<-kasvaa koko ajan, 60%.), liittyykö tämä jollain tapaa ubuntun levytilan valmisteluun?
Voi olla, että olen vain turhan kärsimätön, ja turhaan vaivaan. Ja todellakin olen täysin aloittelija. Kiitos jos vaivaudutte lukemaan ja vastaamaan.