Kirjoittaja Aihe: Java ongelma  (Luettu 2638 kertaa)

VFinn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Java ongelma
« : 26.02.07 - klo:20.48 »
Tällainen ongelma tuli eteeni:
Olen käyttänyt Windowsia ja tehnyt sovelluksen javalla jota käytän työssäni ja nyt oli mielessä -tai on ollut aiemminkin mutta toteutus on vain siirtynyt - Linuxiin siirtyminen ja asensin ubuntun ja nyt sama sovellus ei suostu näyttämään mitään Swing-komponentteja linuxin puolella.Mistähän syystä?
Kun vaihdan Swing komponentin AWT-komponenttiin niin johan alkaa näkyä, mutta mutta.....
Olisihan se suotavaa ettei tarvitsisi muuttaa kaikkia nippeleitä ja nappeleita.



Puavo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 32
  • Mafia Connections
    • Profiili
Vs: Java ongelma
« Vastaus #1 : 27.02.07 - klo:17.38 »
Onhan Java päivitetty joskus?

Heitetään nyt hieman arvalla että jos siellä on joku "Look and Feel" säädetty eikä halua näkyä Linux puolella.

Auttaisiko ohjelman uudelleenkääntäminen Linux-puolella?
3,0Ghz Dual Core, 4Gt, 1Tt, Ubuntu 8.10
333Mhz, 256Mt, 8Gt Flash, Ubuntu 8.04 Server

VFinn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Java ongelma
« Vastaus #2 : 27.02.07 - klo:18.19 »
Java on tuorein molemmissa windowsissa sekä ubuntussa ja tuon Look And Feelin osalta kokeilin eri vaihtoehtoja ei auttanut elikkä ei auttanut uudelleen kääntäminenkään

peran

  • Vieras
Vs: Java ongelma
« Vastaus #3 : 27.02.07 - klo:23.42 »
Jos on Sunin java, niin pitäisi toimia myös swing.

Mitähän tulostaa:
Koodia: [Valitse]
java -version

VFinn

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Java ongelma
« Vastaus #4 : 10.03.07 - klo:11.46 »
Ei ole löytynyt ratkaisua kyseiseen ongelmaan vaikka kuinka olen pähkäillyt ja kokeillut....no ehkä sitten joskus.

Mutta toinen ongelma ilmeni nyöskin mitä en tietenkään läppäriltäni nähnyt koska ei ollut mitään komponentteja näkyvissä....niin siihen ongelmaan elikkä minulla on myös toisessa(pöytä) koneessa ubuntu ja siinä kaikki toimii muuten mutta ääkköset eivät näy....onkohan jollain tietoa tästä