Kirjoittaja Aihe: Berylin käytöstä  (Luettu 2883 kertaa)

Linkku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Berylin käytöstä
« : 08.02.07 - klo:21.02 »
Miten Berylissä saa sen 3d cube desktopin päälle?

Berylin asensin näiden ohjeiden mukaan http://wiki.beryl-project.org/wiki/Install_Beryl_on_Ubuntu_Edgy_with_nVidia , ja beryl manager ilmestyi työpöydälle. Pitääkö vielä asentaa joitain plugineja, että 3d työpöydät saa esiin.

Kiitoksia ohjeista jo etukäteen.


Juuso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #1 : 08.02.07 - klo:21.43 »
Siis pistät beryl-manager terminaaliin niin beryl käynnistyy, ja kuutio pitäs olla ihan vakiona päällä. Kuutio näkymään pääset ctrl + alt + hiiren painike 1, ainakin oletus näppäin yhistelmillä jos et ole muutellut. Ja jos tuo ei nyt jostai syystä toimi, niin meneppä sinne beryl-settings -> Desktop ja kato että Desktop cube ja Rotate cube on molemmat rastittu päälle.

Linkku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #2 : 08.02.07 - klo:22.18 »
No niinpä olikin päällä. En vain osannut. Kiitos.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #3 : 09.02.07 - klo:10.33 »
Ja hiiren rulla pyöräyttää kuutiota, samoin ctrl+alt+nuolinäppäin.
alias vililikku

haka66

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #4 : 10.02.07 - klo:16.31 »
Mikäpä versio teillä on Berylistä ? Hienosti mulla pelannut tähän saakka kunnes tänään automaattisen päivityksen jälkeen
tuli versio 0.1.9999.1 ja lakkasi toimimasti... laittoi ekaksi jonkin herjan mutta pääsi menemään näkemättä, ei herjaa mitään enää
muttei kyllä enää toimi... Onko jollain samanlaisia kokemuksia?


Juuso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #5 : 10.02.07 - klo:17.07 »
No siis pasteeppa meille tänne mitä siihen terminaaliin tulee kun kirjotat beryl-manager.

Mulla on versio 0.1.99.2 ja tossa beryl flashissa näkyy että 0.2.0 beta. Hyvin on toiminut.

haka66

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #6 : 10.02.07 - klo:18.27 »
ei tule mitään ilmoitusta, ainoastaan tulee se sama pop-up esiin kuin mikä jos klikkaat sitä punaista timanttia...
mulla ei konetta käynnistettäessä tule edes sitä fläshiäkään enää.. itse asiassa jouduin vastaamaan tähänkin nyt työläppäriltä
kun tuolla ongelma masiinalla ei tähän boxiin päässyt kirjoittamaan mitään..

Juuso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Berylin käytöstä
« Vastaus #7 : 10.02.07 - klo:19.06 »
ei tule mitään ilmoitusta, ainoastaan tuljavascript:void(0);ee se sama pop-up esiin kuin mikä jos klikkaat sitä punaista timanttia...
mulla ei konetta käynnistettäessä tule edes sitä fläshiäkään enää.. itse asiassa jouduin vastaamaan tähänkin nyt työläppäriltä
kun tuolla ongelma masiinalla ei tähän boxiin päässyt kirjoittamaan mitään..

No se flash juttu on helppo korjata kun menee beryl-settings -> image format ja rastii Svg ja png. Mutta noista muista en kyllä tiedä :-\