Kirjoittaja Aihe: Linux Magazine 1/07  (Luettu 2340 kertaa)

audi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1124
    • Profiili
Linux Magazine 1/07
« : 01.01.07 - klo:20.16 »
Oletteko lukeneet tätä lehteä? Mitä mieltä olette? Muita lukemisen arvoisia linux-lehtiä?

Lehdessä juttua mm. ubuntusta (yllätys).  :)
- erilaiset kde-menut
- xfce 4.4
- firefox 2.0
- ubuntu 6.10 dvd

Nämä aiheet kiinnostivat minua. On totta, että netistä tiedot löytyvät paljon aikaisemmin, mutta on aivan erilaista lukea lehteä tai kirjaa. Nyt olen tutustunut Ari Rantalan Linux-kirjaan.
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Linux Magazine 1/07
« Vastaus #1 : 01.01.07 - klo:20.27 »
Oletteko lukeneet tätä lehteä? Mitä mieltä olette?

linux magazinea on kaksi, kuivempi ja asiapitoisempi ja kiiltävälle paperille painettu, työpöytäsoftien arvosteluja ym. sisältävä lehdykkä jonka mukana tulee dvd. tässä on selvästi kyse jälkimmäisestä.

olen lukenut ja minulle tuli joskus halpa tutustumistilauskin (3 numeroa). päätin olla jatkamatta tilausta koska lehti oli minusta turhan pintapuolinen ja kde-painotteinen.

Muita lukemisen arvoisia linux-lehtiä?

riippuu mitä hakaa, aikanaan linux journal oli selvästi parhaita linux-lehtiä minun makuuni, mutta nykyisin sekin on jonkin verran huonontunut. kaipa se silti on edelleen linux-lehdistä eniten minun mieleeni.

olen kyllä myös varma, että linux magazinelle on kysyntää ja oma lukijaryhmänsä, joka haluaa lukea juurikin sellaista lehteä.
Janne

Qwerty

  • Vieras
Re: Linux Magazine 1/07
« Vastaus #2 : 02.01.07 - klo:12.41 »
Muita lukemisen arvoisia linux-lehtiä?

TUX Magazine oli hyvää luettavaa "Matti Meikäläisille". Valitettavasti lehti meni nurin.
http://www.tuxmagazine.com/

Jussi Silvosen ajatuksia aiheesta

juhani

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Re: Linux Magazine 1/07
« Vastaus #3 : 04.01.07 - klo:10.54 »
Oletteko lukeneet tätä lehteä? Mitä mieltä olette?

Olen kyseisen lehden tyytyväinen tilaaja. Tilasin ensin ne kolme näytenumeroa ja ihastuin heti. Suosittelen.