muutin windowsin G: aseman partion magic ohjelmalla ntfs > fat32 homma onnistu ja winukka tunnistaa sen nyt fat32:na
dapperi QTParted tunnistaa sen myös fat32:na mutta en saa sitä liitettyä dapperiin mouttaus ilmoittaa että tuntematon tiedostomuoto
mitäköhän pitäs vielä tehdä että homma onnistus.