Kirjoittaja Aihe: PPO- netti baana vaatii sisäänkirjautumisen ????  (Luettu 3200 kertaa)

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Elikkäs käytössäni on baana laajakaista joka vaatii kirjautumisen... Verkkokortti on kiinitettynä Telewellin ADLS-modeemiin TW-EA201. Olen jo kokeillut pppoeconfig komentoa mutta turhaan....

ufc

  • Vieras
Re: PPO- netti baana vaatii sisäänkirjautumisen ????
« Vastaus #1 : 24.12.06 - klo:15.29 »
Elikkäs käytössäni on baana laajakaista joka vaatii kirjautumisen... Verkkokortti on kiinitettynä Telewellin ADLS-modeemiin TW-EA201. Olen jo kokeillut pppoeconfig komentoa mutta turhaan....

http://www.raja-antura.org/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=920.0;prev_next=next

Josko noista olisi apua.

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Re: PPO- netti baana vaatii sisäänkirjautumisen ????
« Vastaus #2 : 24.12.06 - klo:17.38 »
Jepulis osaa noista ohjeista jo kokeilin mutta turhaan, ja toisesta en ymmärtänyt mitään... EN usko että tää loppujen lopuksi kovin iso vika on kerta onhan nyt näitä pppoe nettejä muillakin....

stfu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Re: PPO- netti baana vaatii sisäänkirjautumisen ????
« Vastaus #3 : 25.12.06 - klo:23.28 »
Kokeilepa ettiä esim. 'baana' termillä ja selaile tuloksia. Tuolla on suuri määrä pppoe ongelmia ja taitaa kaikilla toimia. Ainakin Opoyn baana toimii pppoe:n kautta 100% ubuntussa.

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Re: PPO- netti baana vaatii sisäänkirjautumisen ????
« Vastaus #4 : 27.12.06 - klo:01.57 »
Toimii: Kun olin tarpeeksi säätänyt oli varmaan meny Ubuntu solmuun kun uudestaan sen asensin ja tein tuon pppoeconf niin rules.Vika ei ollutkaan koneessa vaan käyttäjässä :)