Kirjoittaja Aihe: Opera +Firefox + Multimedia kodecit  (Luettu 2692 kertaa)

saumnet

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Opera +Firefox + Multimedia kodecit
« : 21.12.06 - klo:18.01 »
Olen tässä lueskellut moneltakin palstalta että miten saa näkyviin esim ylen eläväarkiston yms.. Itse sain toimiaan sen sekä firefoxilla että uusimalla operalla näin. Eli latasin Totem,Totem-xine + Totem-mozilla pluginin + kaikki kodecit , niin alkoi näkymään ylen arkistot + kaikki muutkin ilman mitään tappelua  ;D

Ps: Tätä on käsitelty jo ziljoonasti, mutta laitoimpahan oman version kanssa

Muokattu 29.12.06: Sen verran vielä että tuo mozplugger pitää asentaa jos haluaa katsella operalla esim ylen eläväarkistoa yms..
« Viimeksi muokattu: 29.12.06 - klo:18.37 kirjoittanut saumnet »
Se mitä tänään on opittu on jo huomenna unohdettu..

Urmas

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 253
    • Profiili
Re: Opera +Firefox + Multimedia kodecit
« Vastaus #1 : 21.12.06 - klo:19.50 »
Miten hemmetissä sinä olet Operan kanssa onnistunut (asetukset)? Minulla toimii "Elävä Arkisto" Firefox Media Player Connectivityllä... Operan kanssa on jo usko loppunut.
Registered Linux User # 423160 ... Registered Insane Linux User # 003 ... Registered Ubuntu User # 4219

saumnet

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Re: Opera +Firefox + Multimedia kodecit
« Vastaus #2 : 21.12.06 - klo:20.05 »
Miten hemmetissä sinä olet Operan kanssa onnistunut (asetukset)? Minulla toimii "Elävä Arkisto" Firefox Media Player Connectivityllä... Operan kanssa on jo usko loppunut.

Yksinkertaisesti eli en ole asentanut mitään muita playereitä kuin noi mitä jo mainitsin. Sama ongelma oli mullakin aluksi, mutta kun poistin Mplayerin + Mplayer-pluginin ja tuon Media player Connctivity:n niin alkoi näkymään. Onko sulla tuo uusin opera käytössä? Eli uusin versio on 9.10 ja sen saa ladattua operan sivuilta suoraan samoin myös uusin flash9-plugin toimii moitteettomasti uuden operan kanssa..
Se mitä tänään on opittu on jo huomenna unohdettu..

Urmas

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 253
    • Profiili
Vs: Opera +Firefox + Multimedia kodecit
« Vastaus #3 : 22.01.07 - klo:13.49 »
Kiitoksia! Nyt toimii hyvin Oopperallakin!

 ;D
Registered Linux User # 423160 ... Registered Insane Linux User # 003 ... Registered Ubuntu User # 4219