Kirjoittaja Aihe: Kiitoksia tälle foorumille  (Luettu 1582 kertaa)

jakanfinne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Kiitoksia tälle foorumille
« : 06.12.06 - klo:23.03 »
Tässä ensin vähän taustaa:

Omistan läppärin jossa käyttiksenä oli Windows. Windowsia olen käyttänyt aina. Jostain syystä Windows ei enää käynnistynyt, ja sain kaveriltani Ubuntun cd-levyn. Asennus sujui ongelmitta.

Suurin osa laitteista (wlan, pikanäppäimet yms) toimivat kertaheitolla.

Äänien kanssa oli hieman ongelmia, mutta lukemalla ja hakemalla tietoa tältä foorumilta sain ne ratkaistua.
Nyt olen Ubuntua käytellyt kuukauden päivät ja tuskin enää Windowsiin vaihdankaan  ;)

Tosin olen aika peruskäyttäjä, ja minulle riittää netti, pikaviestin, dvd leffojen katselu yms. perustoiminnot ja pelit.
Ainoa mitä en ole vielä saanut toimimaan, on tiedonsiirto bluetoothin kautta Motorolan matkapuhelimeeni (Razr), mutta eiköhän sekin pikkuhiljaa selviä.

Eli suurkiitos kaikille tähän foorumiin kirjoittaville ihmiselle ja Ubuntun tukijoille. Itse ainakin lahjoitin vähintään Win XP:tä vastaavan rahasumman Ubuntun kehitykseen.


Ystävällisin terveisin

Teemu K
Tukholma


Ps. toki ymmärrän myös niitä joilla asennus ei niin helposti sujunut. Laitteistot ovat todella erilaisia ja erilaisia yhteensopivuusongelmia varmasti esiintyy.




« Viimeksi muokattu: 06.12.06 - klo:23.42 kirjoittanut jakanfinne »

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Re: Kiitoksia tälle foorumille
« Vastaus #1 : 07.12.06 - klo:03.29 »
Hieno homma jos olet saanut kaiken toimimaan!


r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

JTap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 276
    • Profiili
Re: Kiitoksia tälle foorumille
« Vastaus #2 : 07.12.06 - klo:10.45 »
Kiitokset myös minun puolesta  :D. Tästä foorumista on ollut todellista apua ja linja asiallista. Ongelmat ovat olleet samoja tai niin samankaltaisia ettei ole tarvinnut vielä itse kysellä mitään.