Kirjoittaja Aihe: Last.fm  (Luettu 2310 kertaa)

Zilah

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Last.fm
« : 06.12.06 - klo:13.10 »
Oon yrittäny asentaa sen tuolta: http://www.last.fm/tools/downloads/, mutta miten sen saa toimimaan. Puran sen kotikansioon mutta en tiedä mistä sen saa edes käynnistettyä... Amarokissa on joku last.fm -juttu, mutta kun yritän kuunnella vaikka Personal Radiota niin tulee tällainen:

Lainaus
This feature is only available to last.fm subscribers.

Mitä se tarkoittaa?
Kiitos.

CoffeeCup

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 68
  • Kahvin suurkuluttaja
    • Profiili
Re: Last.fm
« Vastaus #1 : 06.12.06 - klo:13.36 »
Lainaus
This feature is only available to last.fm subscribers.

Mitä se tarkoittaa?
Kiitos.
Lainaus

Suomennettuna tuo tarkoittaa: "Tämä ominaisuus on vain last.fm jäsenien saatavilla."
"The secret to success, whether it's women or money, is knowing when to quit. I oughta know: I'm divorced and broke."  Sonny Crockett, the original Miami Vice.

Zilah

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Re: Last.fm
« Vastaus #2 : 06.12.06 - klo:14.51 »
Kyllä sen jäsen olen. Oon ainakin muistaakseni Amarokiinkin laittanut käyttäjätunnuksia ja salasanojakin...

Myrtti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 112
    • Profiili
    • http://myrtti.fi
Re: Last.fm
« Vastaus #3 : 06.12.06 - klo:15.43 »
Kyllä sen jäsen olen. Oon ainakin muistaakseni Amarokiinkin laittanut käyttäjätunnuksia ja salasanojakin...
Olen minäkin jäsen, mutten maksava jäsen, ainakaan tällä hetkellä. Last.fm:n saa toimimaan käynnistämällä sen sanomalla ./lastfm siinä hakemistossa, johon sen purit. Jos se kaatuu kun yrität soittaa, niin niin se on tehnyt minullakin. Käytänkin radioitten kuuntelemiseen shell-fm -ohjelmaa.
GCS/ED/FA/H/P/S/L/O d- s:+ a33 C++ UL+ P+ L+++ E W+++ N+ o K+ w+(---) !O M?>+ V? PS++>$ PE>$ Y+ PGP- t+ 5+++ X+ R tv- b+++ DI++++ D-- G e>+++ h- r x+

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Last.fm
« Vastaus #4 : 06.12.06 - klo:17.52 »
Olen minäkin jäsen, mutten maksava jäsen, ainakaan tällä hetkellä.

juu, personal radio ja pari muuta kanavaa toimivat vain maksaville (3euroa/kk) jäsenille.

Last.fm:n saa toimimaan käynnistämällä sen sanomalla ./lastfm siinä hakemistossa, johon sen purit. Jos se kaatuu kun yrität soittaa, niin niin se on tehnyt minullakin. Käytänkin radioitten kuuntelemiseen shell-fm -ohjelmaa.

minä puolestani olen käyttänyt radioiden soittamiseen last-exit nimistä softaa, joka ei kyllä ihan bugiton ole sekään. amaroki last.fm tuen luulisi olevan ihan kohtalainen ja olettaisin samaan rhythmboxilla tulemassa olevasta tuesta.

[edit]
ei tietty olisi ihan huonokaan idea kokeilla repoista löytyvää lastfm-clientia netistä itse noudetun sijaan. se ainakin vetäisi tarvittavat riippuvuudet mukanaan ja vähintään asentuisi järkevään paikkaan. tosin en tiedä olisiko tuolata last.fm:ltä suoraan saatava uudempaa versiota.
« Viimeksi muokattu: 06.12.06 - klo:17.58 kirjoittanut janne »
Janne

Myrtti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 112
    • Profiili
    • http://myrtti.fi
Re: Last.fm
« Vastaus #5 : 06.12.06 - klo:18.06 »
Jooh, amaroKia ei vaan tähän koneelle tule, last-exittiä en saanut asentumaan ja vanha versiokaan ei toimi. Joten shell-fm on hyvä. Se on itseasiassa tällä hetkellä ainoa softa, jonka käännän itse sorsista, ja vielä mukavampi kun ottaa vielä svn-version, jolloin saa pausen ja alsan/ossin yms käyttöön esdin sijaan. Viikonloppuna shell-fm:n parhaus tuli esiin kun rikoin xubuntustani GUIn kokonaan; pääsinpähän silti kuuntelemaan shell-fm:n kautta musiikkia :-D
GCS/ED/FA/H/P/S/L/O d- s:+ a33 C++ UL+ P+ L+++ E W+++ N+ o K+ w+(---) !O M?>+ V? PS++>$ PE>$ Y+ PGP- t+ 5+++ X+ R tv- b+++ DI++++ D-- G e>+++ h- r x+