Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
millä ohjelmalla kuvaa katsot, sen kertominen voisi auttaa selvittämään että missä vika??? (!!!)monissa on omat säätö nappulansa ja aina voi kokeilla toista ohjelmaa jos ei jaksa yhtä kuntoon tapella. esimerkiksi gqcam:lla voit kokeilla mitä sanoo? itsellä saan ainakin sen avulla quickcam chatin näyttämään siedettävää kuvaa kun taaa camoramalla tuntuu olevan vaikeuksia..
Joo tämähän on sitten about vuoden vanha kymysys Olen tässä ehtiny hankkia Macbookin ja muuta hauskaa... enään pitäis saada PuuCee että voin asentaa Ubuntu Studion siihen ja katsoa että miten se pärjää Macintoshille Ja tuo kyseinen web kamera on systerillä tällä hetkellä.
Lainaus käyttäjältä: Juh0` - 08.09.07 - klo:21.09Joo tämähän on sitten about vuoden vanha kymysys Olen tässä ehtiny hankkia Macbookin ja muuta hauskaa... enään pitäis saada PuuCee että voin asentaa Ubuntu Studion siihen ja katsoa että miten se pärjää Macintoshille Ja tuo kyseinen web kamera on systerillä tällä hetkellä.Mulle kans mäkki! Vois olla kiva kokeilla