Kirjoittaja Aihe: [RATKAISTU]rootin ikonit perseellään  (Luettu 1874 kertaa)

JPK1990

  • Vieras
[RATKAISTU]rootin ikonit perseellään
« : 31.10.05 - klo:21.52 »
eli rootin ikonit meni ihan törkeäksi kun säätelin omaa teemaani.
olen yrittänyt säätää gnome-theme-manageria sudona mutta eipäs onnistunutkaan.
käynnistäessä ohjelmia päätteessä antaa se tällaisen jutun
Koodia: [Valitse]
kake@JPK1990:~$ sudo nautilus
/root/.themes/MilkMint/gtk-2.0/../icons/iconrc:12: Kuvatiedostoa ei löytynyt pixmap_path:sta: "stock_volume.svg"
/root/.themes/MilkMint/gtk-2.0/../icons/iconrc:68: Kuvatiedostoa ei löytynyt pixmap_path:sta: "stock_brokenimage.svg"
/root/.themes/MilkMint/gtk-2.0/../icons/iconrc:83: Kuvatiedostoa ei löytynyt pixmap_path:sta: "stock_quit.svg"
/root/.themes/MilkMint/gtk-2.0/../icons/iconrc:145: Kuvatiedostoa ei löytynyt pixmap_path:sta: "media-previous.svg"
/root/.themes/MilkMint/gtk-2.0/../icons/iconrc:165: Kuvatiedostoa ei löytynyt pixmap_path:sta: "stock_quit.svg"
/root/.themes/MilkMint/gtk-2.0/../icons/iconrc:178: Kuvatiedostoa ei löytynyt pixmap_path:sta: "media-previous.svg"
« Viimeksi muokattu: 09.11.05 - klo:16.30 kirjoittanut JPK1990 »

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: rootin ikonit perseellään
« Vastaus #1 : 01.11.05 - klo:20.40 »
Oiskohan ongelma sellainen että sulla on ton teeman ikonit normaali käyttäjän kotihakemistossa?
Siellä ainakin on sellaiset kuin .themes ja .icons, nuo kun kopioi /usr/share/themes/ ja /usr/share/icons/ hakemistoon niin ne on käytössä kaikilla käyttäjillä.
Itse ainakin tein noin kun asentelin Gnome-Art nimisen ohjelman kanssa noita teemoja yms härpäkkeitä ja se asensi ne omaan kotihakemistooni.

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

JPK1990

  • Vieras
Re: rootin ikonit perseellään
« Vastaus #2 : 03.11.05 - klo:16.08 »
ainii mä kopion pelkät teemat  ;D ;D ;D