Kirjoittaja Aihe: Parhaat autopelit  (Luettu 5115 kertaa)

junneboy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Parhaat autopelit
« : 26.11.06 - klo:17.31 »
Mitäs hyviä autopelejä ootte saanu Winellä toimivaksi?

Sitten onko Linuxille/ubuntulle, hyviä autopelejä? Itse tykkään undergroundista, onkohan samantapaista  linuxille?

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Re: Parhaat autopelit
« Vastaus #1 : 27.11.06 - klo:15.56 »
NFS Undergroundit saa toimimaan Winellä. Valmiit asennusohjelmat löydät tuolta: http://liflg.org/?catid=7
alias vililikku

Speedy G

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Re: Parhaat autopelit
« Vastaus #2 : 04.12.06 - klo:17.06 »
GTR-2 ja GT-Legends, GTR on ainakin mulla jo loppuun kaluttu. GT-Legends on kans todella legendaarinen.
Kunnon autopelissähän on vaatimuksena auton säätelyn mahdollisuus ja kunnolla mallinettu ajo. Etuveto, nelikko ja takaveto kun käyttäytyvät kaikki erilailla eri alustoilla.
Hai-saappaat ja Hankkijan lippis = Juntti Hämeen takamettistä :D

tohtoriS

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 83
    • Profiili
Re: Parhaat autopelit
« Vastaus #3 : 04.12.06 - klo:21.43 »
GTR-2 ja GT-Legends, GTR on ainakin mulla jo loppuun kaluttu. GT-Legends on kans todella legendaarinen.
Kunnon autopelissähän on vaatimuksena auton säätelyn mahdollisuus ja kunnolla mallinettu ajo. Etuveto, nelikko ja takaveto kun käyttäytyvät kaikki erilailla eri alustoilla.

Itsekin olentuota GT-legendsiä kokeillut, mutta oikein täysin en sitä jostain syystä saanut toimimaan ( ;) jos olisi tuohon jotain neuvoja, ilmeisesti se pitää ainakin käynnistää suoran polun avulla). Vanha Viper Racing kanssa muistaakseni Winellä hyvin pyörähti vaikka en sitä testaamista enemmän ole pelaillutkaan. Colin mcRae Rally 2:sta olen taas pelaillut vähän enemmänkin... wanha peli tosin tuokin.

Onko kenelläkään muuten kokemuksia rattiohjaimien toimivuudesta linukalla?