Kirjoittaja Aihe: profiili  (Luettu 4068 kertaa)

JPK1990

  • Vieras
profiili
« : 28.10.05 - klo:21.23 »
profiilin säätömahdollisuukdiin ois kiva lisä semmonen juttu johon vois tärkeimmät tiedot järjestelmästä ja raudasta jne. lisätä. ei varmaankaan ihan helppo juttu?

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: profiili
« Vastaus #1 : 28.10.05 - klo:22.54 »
Mitäs hyötyä siitä on? Perustetaan vaan threadi, missä kaikki voi lesota omilla raudoillaan... "raudat on mun chicksit".

bomanizer

  • Vieras
Re: profiili
« Vastaus #2 : 31.10.05 - klo:12.53 »
Mitäs hyötyä siitä on? Perustetaan vaan threadi, missä kaikki voi lesota omilla raudoillaan... "raudat on mun chicksit".

Semmonen hyöty ettei aina tarvi kysyä sitä rautaa kun etsitään vikoja softasta. Näin.  ;)

Tuskimpa valtaosa linux-käyttäjistä on sitä rehentelevää tyyppiä. Jotenkin tuntuu siltä, että linux-maailma vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Omassa tapauksessani kone on kasattu aika mad-max-tyyliin, eli mitä sattuu löytämään ja saamaan. Pari kovoakin on kopassa, kun kaverit halus äkkiä saada lisää tilaa usille SATA-kovoillensa. Mä en ainakaan pääse rehvastelemaan fujitsun 4gb kovolla vuodelta '99  ;D ;D ;D

Ankka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 931
    • Profiili
Re: profiili
« Vastaus #3 : 31.10.05 - klo:17.27 »
Mitäs hyötyä siitä on? Perustetaan vaan threadi, missä kaikki voi lesota omilla raudoillaan... "raudat on mun chicksit".

Semmonen hyöty ettei aina tarvi kysyä sitä rautaa kun etsitään vikoja softasta. Näin.  ;)

Tuskimpa valtaosa linux-käyttäjistä on sitä rehentelevää tyyppiä. Jotenkin tuntuu siltä, että linux-maailma vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Omassa tapauksessani kone on kasattu aika mad-max-tyyliin, eli mitä sattuu löytämään ja saamaan. Pari kovoakin on kopassa, kun kaverit halus äkkiä saada lisää tilaa usille SATA-kovoillensa. Mä en ainakaan pääse rehvastelemaan fujitsun 4gb kovolla vuodelta '99  ;D ;D ;D
Heh, emmä nyt ihan tosissani. Ja melkeinpä sinäkin rehvastelet tuolla, kuinka ruoska koneesi on. ;)

On minullakin loppuvuodesta -99 koottu kone kai tuossa... 16 giganen kiintolevy, 466 celeron suoritin. :) Tai siis, perheenhän toi on, ei mun. Itse ostin rankan duunin päätteeksi upouuden iBookin, joka tosin on jo reilun vuoden vanha, eli ei ees takuuta enään, kamalaa. Kohta se kuiteski hajoo. ;)

Affe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Re: profiili
« Vastaus #4 : 02.11.05 - klo:08.52 »
EDIT: Joo sori mun vika :D.
Selailin näytä työpöytäsi topiccia, ja luulin että "seuraava" nappi vie tuonne seuraavalle sivulle, mutta veikin seuraavaan aiheeseen. :D
« Viimeksi muokattu: 02.11.05 - klo:10.34 kirjoittanut Affe »