Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Eli tuleeko firefox 2.0 dapperiin?1.5 sarjan tuki loppuu huhtikuussa niin miten dapperissa voisi olla samalle 3v tuki?Eli pitääkö sittenki päivittää?
Päivitin Edgyyn, jossa Firefoxista versio 2.0. Käynnistettäessä aukeaa kuitenkin vanha 1.5. Missä mättää, vai ei missään? Olen koittanut uudelleenasennusta, mutta ei muuta tilannetta.
Lainaus käyttäjältä: mulvila - 11.11.06 - klo:17.51Päivitin Edgyyn, jossa Firefoxista versio 2.0. Käynnistettäessä aukeaa kuitenkin vanha 1.5. Missä mättää, vai ei missään? Olen koittanut uudelleenasennusta, mutta ei muuta tilannetta.miten käynnistät firefoxin?
Ehkä olin asentanut edellisenkin samalla tavalla (en nyt muista mitä kaikkea vuosi sitten väsäsin), ja tämän vuoksi Ubuntu ei pysynyt päivityksessä mukana.
Lainaus käyttäjältä: mulvila - 23.11.06 - klo:14.21Ehkä olin asentanut edellisenkin samalla tavalla (en nyt muista mitä kaikkea vuosi sitten väsäsin), ja tämän vuoksi Ubuntu ei pysynyt päivityksessä mukana.näin minäkin veikkaisin. tai vielä tarkemmin, ubuntu kyllä päivitti oman firefoxinsa, mutta sinun pikakuvakkeesi osoitti edelleen itse, paketinhallinnan ohi, asentamaasi firefoxiin. kuvittelisin äkkiseltään sinulla olevan koneella nyt ubuntun firefox, itse asennettu firefox 2.0 ja itse asennettu firefox 1.5.