Kirjoittaja Aihe: 6.10 ja xp tökkii  (Luettu 1664 kertaa)

isvard

  • Vieras
6.10 ja xp tökkii
« : 10.11.06 - klo:20.06 »
6.10 ja xp tökkii , vaan mitäs perskelettä,  minulla kun on tuo xp , "sylkäisee" ja 6.10 , vanhan ja vakaan dapperin kokemuksiin turvautuen kotiverkon löin pystyyn, joudun tässä toteamaan että verkko toimii tai sitten ei, asetuksissa tuskin vikaa koska palomuurit on ollu päällä ,, tai sitten ei, joskus yhteys toimii kuten ennen mutta yleensä joudun houkuttelemaan keskustelua näiden kahden koneen välillä, dapperin kanssa ei ole ollut pienintäkään ongelmaa , samba osas työnsä , nyt tosiaankin joutuu hukuttelemaa mokomaan, asetukset ehkä kunnossa koska toiminta näyttää perustuvan sitkeyteen ja tuuriin,,
yrms

Squirrel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Re: 6.10 ja xp tökkii
« Vastaus #1 : 11.11.06 - klo:00.51 »
Täytyy kyllä sanoa, että en ymmärtänyt virhekuvauksesta yhtään mitään?
Toivoisin tulevan päivä päivältä paremmaksi tietokoneen käyttäjäksi

isvard

  • Vieras
Re: 6.10 ja xp tökkii
« Vastaus #2 : 11.11.06 - klo:05.10 »
Yritän ymmärtää ymmärryksesi vaikeutta ,  siis tilanne se että oöen kotiverkon tekaissut tasan samassa järjestyksessä kuiin tein ja luulin osaavani 6.0,1 dapperin kanssa nyt vaan on tilanne se että ja outoa kyllä, xp'loneesta pääsen 6.10 mutta 6.10 ei näytä kuin pelkän kansion ja silloinkin ystävällisesti kertoo että xp. ei ole (jotain) ja kun aikansa yrittää eikä lannistu niin yhteys syntyy, minun kohdalla tuo 'aikansa' tarkoittaa tunteja, ubuntussa en ole palomuusia pedellyt sitten toiseb puhtaab asennuksen jälkeen, xp, kokoneessa olen palomuurit kytkenyt päältä pois, siis xp'n oman ja x-securen , router on d-linkin di-604,  asia ei ole minulle erityisen tärkeä koska koneiden fyysinen etäisyys on 68cm mutta koska tykkään räplätä niin mokoma juttu tulee uniin. Kerro mitä jäi sanomatta?
Partaansa nyhtäen, Yrms

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: 6.10 ja xp tökkii
« Vastaus #3 : 11.11.06 - klo:10.46 »
Nyt tarkasti tuo kohta:
Lainaus
silloinkin ystävällisesti kertoo että xp. ei ole (jotain) ja kun aikansa yrittää eikä lannistu niin yhteys syntyy

isvard

  • Vieras
Re: 6.10 ja xp tökkii
« Vastaus #4 : 19.11.06 - klo:15.36 »
Nyt tarkasti tuo kohta:
Lainaus
silloinkin ystävällisesti kertoo että xp. ei ole (jotain) ja kun aikansa yrittää eikä lannistu niin yhteys syntyy
Yritän, xp'ltä pääsen 6.10 aina ubuntun puolelta kun yrittää yhteyttä 'sijainnit'>verkkopalvelimet, yleensä löytyy windows verkko, ei aina sekää, noh avaan sen niin mshome näkyy harmaana kansio kuvakkeena , sitä kun klikkaa tulee herja " kohdetta smb///mshome" ei voi näyttää, sijainti ei ole kansio, kuitenkin kun herjan klikkaa pois ja yrittää uusiksi niin viidennen kerran jälkeen xp alkaakin näkyä ja yhteys pelaa moitteetta ja tiedostojen siirto onnistuu hyvin, 20gp siirty ongelmitta.
Myöhässä Yrms