Kirjoittaja Aihe: vcl:n skinin (nahkan asentaminen)  (Luettu 1846 kertaa)

morph

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
vcl:n skinin (nahkan asentaminen)
« : 05.11.06 - klo:11.38 »
täytyy taas turvautua foorumin apuun. kuinka saan asennettua vlc: playeriin nahkan nahka siaitsee home (koti kansiossa) ja vlc:skin2/ kansion omistaja on root eli kuinka saan nahkan asetettua skin2 kansioon

hopeatikari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Re: vcl:n skinin (nahkan asentaminen)
« Vastaus #1 : 05.11.06 - klo:18.05 »
Minun ymmärtääkseni vlc osaa avata skinin mistä tahansa kansiosta. select skin valikossa on open skin kohta jolla voi avata skinin. Minulla on kyllä windows versio, joten en tiedä toimiiko homman toisella tavalla linux versiossa.

morph

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Re: vcl:n skinin (nahkan asentaminen)
« Vastaus #2 : 05.11.06 - klo:19.30 »
Minun ymmärtääkseni vlc osaa avata skinin mistä tahansa kansiosta. select skin valikossa on open skin kohta jolla voi avata skinin. Minulla on kyllä windows versio, joten en tiedä toimiiko homman toisella tavalla linux versiossa.
siis ymmärtääkseni linux ja windovs toimii erilailla  :D linux on unix pohjainen ja ,,,,

no se siitä. eli ongelma on se että kuinka pääsen tiedostojärjestelmääm root käyttäjänä pitääkö mennä konsoolin kautta vai miten ??
eli minulla on vlc playerin nahka koti kansiossa joka pitäisi saada siirettyä kansioon user/shared/vlc/skin2 . ja kaikki tedostojärjestemän kansiot on muokattava root käyttäjänä eli miten .

hopeatikari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Re: vcl:n skinin (nahkan asentaminen)
« Vastaus #3 : 06.11.06 - klo:10.17 »
Koodia: [Valitse]
sudo cp /home/KÄYTTÄJÄTUNNUS/SKINI.vlt /user/shared/vlc/skin2/about noin sen pitäis mennä. Tietysti winukka ja linukka toimii erilailla, mutta vlc:n pitäis toimia kummassakin suunnilleen samalla tavalla. ;D